کد خبر 986142
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
نماینده ولی‌فقیه در گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در مزرعه برنج در شهرستان لنگرود با خداقوت گویی به همه کشاورزان گفت: در کنار کشاورز بودن در حقیقت توصیه به رونق تولید است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در زمین کشاورزی یکی از شالی‌کاران بخش چمخاله شهرستان لنگرود به کشاورزان منطقه در برداشت محصول برنج کمک کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در حاشیه  دروی دستی برنج با اشاره به جایگاه ارزشمند کشاورزان اظهار کرد: در کنار کشاورز بودن نشان‌دهنده این موضوع است که باید در سالی که به نام رونق تولید از طرف رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده، تلاش کنیم تولید را رونق ببخشیم.

وی با بیان اینکه در کنار کشاورز بودن در حقیقت توصیه به رونق تولید است، اظهار کرد: به همه مسئولانی که متولی امور کشاورزی هستند عرض می‌کنم به کشاورزی و تولید و هر امری که می‌تواند لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب باشد، در این راستا به‌ویژه به کشاورزان کمک کنند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه اکثر کشاورزان گیلانی تک‌محصولی هستند افزود: اگر محصول برنج نباشد بخشی از سامانه‌های زندگی کشاورزان آسیب می‌بیند و امیدوارم خدای متعال به همه کشاورزان عزیز ما برکت عنایت بفرماید.

وی با بیان اینکه زندگی شهرنشین‌ها در سایه تلاش کشاورزان محقق شده است، تصریح کرد: روش‌های سنتی کشاورزی آثار منفی داشته و اکنون با توجه به روش‌های جدید مکانیزه که ایجادشده، دیگر آن آثار منفی را ندارد بلکه شاهد پیشرفت‌های خوبی به‌ویژه در عرصه برنج‌کاری هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    15 2
    بله ، با حمایت از برنجی که نهایتا 9000 تومان قیمت تمام شده است ولی کیلویی 20000 تومان به مردم داده میشود، از تولید داخلی حمایت کردند
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    1 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس