کد خبر 985927
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
تله‌کابین

مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان تعداد مسافران مانده در دشت میشان به خاطر سرعت پایین تله‌کابین گنجنامه برای انتقال افراد را ۱۵۲ نفر عنوان کرد نه ۳۰۰ نفر.

به گزارش مشرق، بعد از درج خبری مبنی بر گیر افتادن ۳۰۰ مسافر در ارتفاعات همدان به علت خرابی تله کابین، مسوول روابط عمومی تله‌کابین این تعداد را ۱۵۲ نفر عنوان کرد نه ۳۰۰ نفر.

بهار سرایوند با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسافران به صحت و سلامتی از دشت میشان منتقل شده‌اند گفت: ۶۵ نفر با استفاده از آفرود و بقیه نیز با تله‌کابین پایین آمدند.

بیشتر بخوانید:

طولانی‌ترین تله‌کابین جهان+فیلم

وی با بیان اینکه دلیل این مشکل نیز ایجاد نقص فنی در تله‌کابین بود گفت: از آن جا که موتور برق تله‌کابین سوخته بود، همین موضوع باعث کندی سرعت آن شد.

مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان ساعت وقوع این اتفاق را ساعت ۲۰:۲۰ دانست و اظهار کرد: این موضوع که برخی از مسافران در تله‌کابین و بین زمین و آسمان مانده بودند صحت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باز هم اشاره می‌کنم سرعت تله‌کابین برای انتقال مسافران بسیار پایین بود، اما متوقف نشده بود گفت: در حال حاضر نیز مشکل در حال رفع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    10 0
    سال قبل هم خراب شده بود
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    10 0
    تله کابین گنجنامه از زمان افتتاح بارها متوقف شده و مردم رو تا سر حد مرگ رسانده. حداقل هلال احمر همدان می تونه به این قضیه شهادت بده. با ماسمالی این چیزا جمع نمیشه حتما باید صدها نفر بمیرن تا مردم بفهمن این تله کابین خطرناکه.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    7 0
    کلا همه چی رو تکذیب میکنه اقا اصلا چنین اتفاقی نیفتاده
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    5 0
    وای چه خطرناک
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    16 0
    مایه ی خجالت است در بسیاری از کشورهای دنیا برای جذب گردشگر چه ترفندهایی بکار میبرند که در آمدزایی کنند،آنوقت در کشورما،ببین گردشگر را فراری که چه عرض کنم متوحش میکنند حال عذر بدتراز گناه هم میاورند 300نفر نبوده 150 نفر بوده حتی اگر یکنفر هم باشد خجالت آوره بجای عذر خواهی میگویند 150 نفر ناقابل بوده واقعا همه اگر اینگونه فکر کنند وای بحال این ملت.
  • سید جواد موسوی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    4 0
    واقعا خجالت آوره ما هم چند روز پیش مهمان داشتم با تله کابین رفتم بالا موقعه برگشت یکساعت تو صف ماندیم تا برگشتیم گفتن خرابه شده آبروم پیش مهمانها رفت
  • منصور بختیاری IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    10 0
    واقعا شرم آوره با پررویی میگه 300 نفر نبوده 150 نفر بوده ،مردک برو استعفا بده ....
  • موسوی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    من توی کابین بودم خیلی وحشت ناک بود بعد که به مسئول اون تذکر دادیم با کمال پررویی میگه خراب شده دیگه هیچ کس جوابگونبود داشتن این حادثه بزرگ و ترسناک را کوچک جلوه میدادن اصلا امنیت نداره مسئولین همدان باید این فاجعه را جمعش کنن تا اتفاقی بدتر از این نیفتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس