بهرام رضاییان

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مشکلات مالی تا حدی حل شده اما هنوز پولی به حساب باشگاه نیامده است.

به گزارش مشرق، بهرام رضاییان در گفت و گو با رادیو بوشهر درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با پارس جنوبی و حواشی یکی، دو روز گذشته عنوان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته ولی بازیکنان اوج کار را دیشب گذاشتند و اعلام کردند تا مطالباتی را پرداخت نکنید یا وضعیت ما مشخص نشود حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستیم . چندین جلسه با آنها برگزار کردیم ولی روی این قضیه مُصر بودند.

بیشتر بخوانید:

تکلیف پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس مشخص شد

صحبت‌های کالدرون قبل از اولین بازی لیگ

قیمت بلیت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی

وی ادامه داد: امروز با تلاش های بی وقفه سید پیروز موسوی و پیگیری هایی که از طریق دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام شد، خوشبختانه مشکلات رفع شد و در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشتند. بازیکنان هم به هتل محل اقامت رفتند و مشغول تمرین هستند.

مدیرعامل پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا پولی به حساب باشگاه واریز شده، گفت:‌ بودجه ای به تیم تزریق واریز نشده ولی محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قبلی گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

رضاییان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، بیان کرد: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم ، هر کسی یک انرژی و توانی دارد. من خودم درخواست این را داشتم که از مدیریت باشگاه جدا بشوم. موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام بشود. در کنار تیم خواهم بود ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

وی همچنین گفت: البته مقوله فوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان های قهرمانی خود دفاع کنیم. انشالله هر چه خیر است پیش می آید .

رضاییان درباره بازی با پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد. من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. تا به الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

وی در پایان گفت: از آقای نجفی مدیر هیئت فوتبال استان بوشهر تشکر می‌کنم که در تهران هستند و برای کارهای ثبت قرارداد با ما همکاری می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس