کد خبر 985791
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
ورزشگاه آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران کارت ملی برای هر شخص حکم بلیط را دارد و ورود به استادیوم ها بدون آن امکان پذیر نیست.

به گزارش مشرق، پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر که صبح امروز به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حسن کریمی در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز شاید دهمین جلسه ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که از اواسط سال قبل این نشست ها شروع شده بود. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: هدف تمامی این جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند و تیم محبوبشان را تشویق کنند. امروز در واقع مروری بود بر جلسات قبلی تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا کافی بوده است یا نه؟

بیشتر بخوانید:

بلیت‌فروشی کاغذی در لیگ به تاریخ پیوست

وی افزود: مسئولیت استادیوم آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما 48 گیت ورودی در درب شرقی و 30 گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا کردیم که نیازهای تماشاگران را براورده می کند. طراحی بلیط الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می رود. صندلی ها شماره گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می آیند و سر جای خود می نشینند. 

کریمی در پایان تاکید کرد: بلیط فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند. هیچ کس با کارت ملی شخص دیگری نمی تواند وارد ورزشگاه شود. بلیط کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خطاب به مسئولان عراقی و لبنانی تبار IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
    4 4
    این بازیها دیگر چیست که درآوردید؟
  • علیرضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    31 6
    آیا بچه هایی مثلا 15و16ساله نمی توانند وارد ورزشگاه شوند کارت که ملی ندارند اگه میتوانند چگونه است
  • زهرا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    2 0
    هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس