کد خبر 985312
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
سلطانی فر

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش تصمیماتی درباره استقلال و پرسپولیس گرفت که حالا از آن‌ها پشیمان است.

به گزارش مشرق، تغییرات مدیریتی و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بود مشکلات را به حداقل برساند، اما همین حالا هم در استقلال بلبشو است و هم در پرسپولیس. هواداران دو باشگاه از دست مدیریت شاکی هستند. سلطانی‌فر، امیرحسین فتحی را بعد از سال‌ها دوری از فوتبال آورد و مدیرعامل این باشگاه کرد. انتخاب عرب هم برای هواداران عجیب بود، چون او در بخش مالی و حراست باشگاه فعالیت می‌کرد.

حالا سلطانی‌فر به اشتباهش پی برده و قصد دارد تغییرات را از باشگاه پرسپولیس آغاز کند. عرب از یک ماه پیش استعفا کرد. سلطانی‌فر هم در روزهای اخیر به شدت دنبال انتخاب جانشین عرب افتاده است. همین اتفاق نشان می‌دهد کلاً هیئت‌مدیره باشگاه نقشی در انتخاب مدیرعامل ندارند؛ برخلاف آنچه سلطانی‌فر و داورزنی معاونش می‌گویند. آن‌ها بارها و بارها گفته‌اند در انتخاب مدیرعامل دو باشگاه نقشی نداشته‌اند، اما خیلی از پیشکسوتان در جواب گفته‌اند اگر همین حالا هم اعضای هیئت‌مدیره استقلال و پرسپولیس رأی بدهند، مدیران دو باشگاه برکنار نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تغییر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شد


در هر صورت سلطانی‌فر به شدت دنبال انتخاب جانشین عرب است. شنیده می‌شود او با چهار مدیر پرسپولیسی جلسه گذاشته و به هر چهار نفر هم گفته مدیرعامل می‌شوند و دنبال کارهایشان می‌افتد! وزیر ورزش البته خبر ندارد که همه ورزشی‌ها با هم ارتباط هستند و آمار همه چیز را به یکدیگر می‌دهند. آن‌ها حتی اگر رفیق هم نباشند، به هر حال یک‌جا حرفی می‌زنند که به گوش دیگران می‌رسد. این رفتار سلطانی‌فر باعث شده تا چهار گزینه‌ای که با آن‌ها صحبت شده شدیداً شاکی شوند و بگویند او در مذاکرات صداقت به خرج نداده است.


در حال حاضر نام گرشاسبی، نبی، درویش (مدیرعامل سابق سابق سایپا) و محمدحسن انصاری‌فرد برای مدیریت پرسپولیس مطرح شده که وزیر ورزش با هر چهار نفر آن‌ها مذاکره کرده و عده‌ای معتقدند به هر چهار نفر هم گفته مدیرعامل بعدی پرسپولیس هستند! کار به جایی رسیده که حتی یکی از این گزینه‌ها مدیران خود را هم چیده و منتظر است وزیر حکمش را بزند. به نظر می‌رسد این قصه سر دراز دارد. تنها چیزی که قطعی است جدایی عرب از پرسپولیس است. افکار عمومی خواهان بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس است ولی به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات رخ داده او هم دلخور باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس