کد خبر 985289
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
ایرج عرب

احتمال کنار رفتن ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس هر روز قوت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش مشرق، در این روزها بارها اخباری مبنی بر تغییر مدیریت در پرسپولیس منتشر شده است، هر چند ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه در چند مصاحبه تاکید کرد استعفا نداده است اما به نظر می‌رسد او آخرین روزهای خود را در باشگاه پشت سر می‌گذارد.

 

اظهارنظر روز گذشته معاونت وزارت ورزش و جوانان هم نشان داد تغییرات نزدیک است. محمدرضا داورزنی عنوان کرد که تکلیف مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس این هفته مشخص می شود. این مصاحبه را اگر در کنار حمله تند علی پروین به وزارت ورزش قرار داد می توان نتیجه گرفت تغییرات قطعی است. علی پروین با گفتن این جمله که " اجازه نمی‌دهیم همچون قبل از قوطی مدیر عامل انتخاب کنند و بیرون بیاورند" ثابت کرد رفتن عرب قطعی است و تغییر مدیرعامل اصلا باب میل او نیست.


شنیده می‌شود ایرج عرب هنوز استعفای مکتوبی نداده است، اما احتمال اینکه او  بعد از جذب مهاجم خارجی اعلام کناره گیری کند زیاد است کما اینکه به شکل جالبی عنوان کرده استعفای من استعفای باز است. ظاهرا وزارت ورزش هم اختلافاتی با عرب دارد و از بالا رفتن بی‌رویه رقم قرارداد بازیکنان و هزینه‌های باشگاه شاکی است. جدایی برانکو هم جایگاه او را در بین هواداران متزلزل کرد. عرب در روزهای گذشته با انتقاد از رفتار برانکو سعی کرد از کارنامه خود دفاع کند اما به نظر می‌رسد او به پایان خط در پرسپولیس رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تغییر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شد


در ابتدا تصور می شد جانشین عرب از بین این دو نفر انتخاب خواهد شد؛ رضا درویش، مدیرعامل سابق سایپا و مهدی محمدنبی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس. وزارت ورزش قصد دارد مدیر جدید را از بین این دو انتخاب کند و احتمالا دلیل عصبانیت پروین از وزیر ورزش همین موضوع است که دوستانش شانس مدیرعاملی ندارند.

نامه عجیب نمایندگان
دیگر نامی که در این روزها مطرح شده؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس است. گرشاسبی در پی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد و جای خود را به ایرج عرب داد. حالا حدود هفتاد نماینده مجلس در اتفاقی عجیب خواستار معاف شدن گرشاسبی از این قانون و بازگشت او به پرسپولیس شدند! این نامه نمایندگان مجلس البته با انتقادهایی هم همراه شده و گروهی معتقدند که نمایندگان مجلس خودشان نباید برای دور زدن قانون تلاش کنند. بعید است شاهد بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس باشیم.


به هر حال چند روز دیگر مشخص می شود که وزارت ورزش برای جانشینی عرب چه کسی را مدنظر دارد. عرب در شرایطی باشگاه را ترک می کند که باوجود کسب چند جام به دلیل اتفاقات فصل نقل و انتقالات نتوانست در بین هواداران نمره قبولی بگیرد. به نظر می‌رسد این تغییر پس از عقد قرارداد با جونیور براندائو برزیلی  نهایی شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس