کد خبر 985031
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کوتینیو

شماره پیراهن خرید جدید و برزیلی باواریایی‌ها مشخص شد.

به گزارش مشرق، فیلیپه کوتینیو بعدازظهر امروز (یکشنبه) وارد شهر مونیخ شد تا در تست‌های پزشکی تیم فوتبال بایرن مونیخ شرکت کند. این هافبک برزیلی پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد قرضی یک ساله‌اش با این باشگاه آلمانی که قابلیت خرید هم دارد را امضا خواهد کرد.

در همین راستا کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» که اسپانسر پیراهن باشگاه بایرن موینخ است با انتشار فیلمی کوتاه اعلام کرد شماره پیراهن کوتینیو در بایرن «10» خواهد بود، پیراهنی که سال‌ها بر تن آرین روبن هلندی بود.

بیشتر بخوانید:

ستاره برزیلی بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست

بایرن مونیخ برای یک فصلی که کوتینیو را از بارسلونا قرض گرفته، 20 میلیون یوروی خالص به این باشگاه پرداخته است و این گزینه را دارد که در ازای 120 میلیون یورو، این بازیکن را به صورت قطعی از کاتالان‌ها بخرد. همچنین مقرر شده که باوارایی‌ها سالانه 12 میلیون یورو هم به کوتینیو حقوق بدهند.

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما در این تیم نتوانست خودی نشان دهد و در نهایت درهای خروج نوکمپ به روی او باز شد. این هافبک 27 ساله در فصل اخیر در 34 بازی لالیگایی بارسا به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 2 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس