کد خبر 984635
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
اعلام وصول

طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی با مرکزیت شهر خوی و همچنین سوال ملی از وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد و امور دارایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش مشرق، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده توسط هیئت رئیسه مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

-  تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارجاع طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران به کمیسیون انرژی جهت رسیدگی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی.

- تعداد ۵ فقره طرح ولایحه به صورت عادی اعلام وصول شد.

-  طرح الحاق یک بند به ماده ۲۹ قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور.

- لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت دریای خزر.

- لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت ملی در دریای خزر.

- لایحه اصلاح بند ت ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

- طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی با مرکزیت شهر خوی.

- استرداد لایحه ساماندهی تعهدات دانش آموختگان رشته های پزشکی و پیراپزشکی به شماره ثبت ۵۲۰ به موجب درخواست شماره ۵۶۸۱۴/۵۶۶۲ مورخ ۹ مرداد ۸۲ رئیس جمهور به دلیل پیش بینی ضمانت نامه اجرایی ناشی از عدم انجام تعهدات طرح و نیروی انسانی راجع به خدمات پزشکی و پیراپزشکان و تعهدات مناطق محروم موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوبه سال ۱۳۸۲ و اصلاح بعدی آن به استناد بند یک ماده ۱۳۴ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

- انصراف از سوال سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد از وزیر کشور در خصوص ضرر و زیان به صاحبان ریلی در اثر اقدامات غیر کارشناسی.

- سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص عدم برخورد با تخلفات رئیس سازمان خصوصی سازی.

- سوال ملی سعید باستانی نماینده تربت حیدریه از وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تبعیض در ارائه خدمات مسافری قطارهای شهرهای مختلف کشور.

- سوال ملی سعید باستانی نماینده تربت حیدریه از وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم استفاده از تولیدات داخلی در صنایع ریلی کشور.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    4 1
    یه مشت خاله زنک اسلاحتلب وارد مجلس شدن بهتراز این نمی شه دیگه
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      5 3
      در صورت تصویب استان جدید به صورت سریالی باید منتظر تعداد استانها به بالای پنجاه باشیم ؛ و البته هزینه اداری را بسیار سنگین می کند تعداد زیادی استانداری و ادارات کل تشکیل خواهد شد ؛؛ استان اصفهان شمالی و استان آذربایجان مرزی به مرکزیت خوی و استان باختری به مرکزیت قصرشیرین و استان و.‌..
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    7 2
    جمع کنید این مسخره بازی ها رو
  • حسین IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    5 2
    کدام خروس بی محلی طرحی به این مزخرفی داده؟ دقیقا می‌خواسته چه مشکلی را حل کنه یا چه مشکلی به وجود بیاره؟
  • GB ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    10 6
    هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمیگیره. بدون شک قصد ایجاد شاعبه دارند و از این کارشون برنامه و هدفی دارند. بجای این کارها باید جمع میشدین و نام آذربایجان رو از کشور جمهوری باکو حذف میکردین. اونجا اران است و نه آتروپاتکان. آتروپات ایرانی و زرتشتی بود.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    8 2
    يعني چه اين كارها چه سودي جز هزينه
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    10 4
    اسنان اذربایجان مرزی فقط برای نکه نکه کردن اذربایجانه ولاغیر شهرها بزرگ مثل بروجرد ابادان کاشان شاهرود امل سقز و....هسنند چرا اسنان نمیشوند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    4 0
    آذربایجان در طی این صد سال استان بود از اراک و کرمانشاه و قزوین و همدان و گیلان حالا شده دو تا استان
  • فرهص CA ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    تقسیم اص فآهآن به حداقل چهآر استآن یعنی توسعه ی منآطق مختلف این استآن کویری.بسیآرمهم و بآورنده ی نیآز منآطق محروم از بودجه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس