کد خبر 984597
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سانچس

باشگاه اینتر پس از ناکامی در جذب ادین ژکو سراغ به خدمت گرفتن مهاجم شیلیایی منچستریونایتد می‌رود.

به گزارش مشرق، باشگاه اینتر از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی گفته می‌شد به دنبال به خدمت گرفتن ادین ژکو 33 ساله از رم بود، اما این مهاجم بوسنیایی در نهایت با تمدید دو ساله قراردادش، خود را تا سال 2022 به جالوروسی متعهد کرد تا اینتری‌ها در جذب این بازیکن ناکام بمانند.

سایت شخصی «جان‌لوکا دی‌مارتزیو»، خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داد اینتر پس از ناکامی در به خدمت گرفتن ژکو، اکنون گزینه‌های دیگری را برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد که یکی از آنها الکسیس سانچس است.  آنها در این تابستان موفق شدند در ازای 75 میلیون یورو روملو لوکاکو را از منچستریونایتد جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

ایکاردی سکوتش را شکست

طبق این گزارش، مدیران اینتر چهار گزینه را مدنظر دارند که عبارتند از فرناندو یورنته مهاجم پیشین تیم‌های تاتنهام و یوونتوس، آنته ربیچ مهاجم اینتراخت فرانکفورت، الکسیس سانچس از منچستریونایتد و طرح معاوضه مائورو ایکاردی با آرکادیوش میلیک از ناپولی.

مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند تا با فشار به الکسیس سانچس، او را مجاب کنند اولدترافورد ترک کند، این در حالی است که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» اخیراً مدعی شد سانچس 30 ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، رم، ناپولی و یوونتوس قرار دارد، امیدوار است با بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا، فرصت انجام بازی‌های بیشتری را پیدا کند.

این مهاجم شیلیایی که نتوانسته در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2011، به مدت 5 سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود. دستمزد 505 هزار پوند در هفته مانع اصلی انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر است، از این‌رو باشگاه منچستریونایتد برای انتقال قرضی این مهاجم شیلیایی حاضر است بخش زیادی از دستمزد وی را بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس