کد خبر 984579
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با دو گلی که در اولین بازی این تیم در فصل جدید به ثمر رساند موفق شد رکورد دیگری به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دیروز در اولین دیدار فصل جدید این لیگ به مصاف هرتابرلین رفت و با اینکه رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی‌ها موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند ولی شاگردان کواچ در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 بدست نیاوردند تا در اولین گام دو امتیاز باارزش را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

بایرن در بازی افتتاحیه بوندسلیگا متوقف شد

اما گلهای لواندوفسکی که در دقایق 24 و 60 به ثمر رسید باعث شد این مهاجم خارق‌العاده لهستانی یک رکورد دیگر به فهرست بلندبالای رکوردهایی که تا کنون در بوندس‌لیگا شکسته است اضافه کند.

لواندوفسکی 30 ساله با گلهایی که دیشب به ثمر رساند در پنج سال اخیر هر سال در اولین بازی فصل تیمش در بوندس‌لیگا موفق به گلزنی شده و این آماری است که تا کنون هیچ بازیکن دیگری به آن دست نیافته است.

اشتفان کیسلینگ و کلاس یان هونتلار پیش از این در چهار سال پیاپی برای تیم‌هایشان در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا گلزنی کرده بودند ولی لواندوفسکی حالا با پنج سال پیاپی از این نظر رکورددار است.

از سوی دیگر لواندوفسکی رویهم‌رفته در هفته اول بوندس‌لیگا تا کنون 9 گل به ثمر رسانده و از این لحاظ هم در کنار فریتز والتر، اسطوره فوتبال آلمان به صورت مشترک رکوددار است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس