کد خبر 984365
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
سوریه

منابع رسمی سوریه، بامداد امروز اعلام کردند سامانه دفاع هوایی این کشور یک فروند موشک را بر فراز شهر «مصیاف» در حومه حماه منهدم کرده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه موشک مهاجم را رهگیری و در آسمان مصیاف در حومه حماه ساقط کرد.

یک منبع نظامی سوریه در این‌باره تصریح کرد: «سامانه دفاع هوایی ما راس ساعت 23:06 پنجشنبه‌شب به وقت محلی یک موشک مهاجم را که از آسمان لبنان به سمت شهر مصیاف در استان حماه در حرکت بود، شناسایی و آن را قبل از رسیدن به هدف منهدم کرد.»

هر چند ماهیت این حمله موشکی مشخص نیست ولی برخی منابع غیرسمی اعلام کرده‌اند که این حمله توسط ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

با این حال، سخنگوی ارتش اسرائیل حاضر نشده است در خصوص این خبر اظهارنظر نظر کند، اما این رژیم پیشتر بارها حملات به مناطقی در سوریه را تایید کرده است. برخی از حملات به دمشق، پایتخت سوریه، از آسمان لبنان انجام شده است.

آخرین حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه در اوایل ماه جاری میلادی انجام شد که طی آن جنگنده‌های این رژیم، حومه غربی قنیطره را هدف حملات موشکی قرار دادند؛ حملاتی که تلفات جانی نداشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    45 6
    7 تا خورده یکی منهدم کرده همون یکی میان میگین
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      12 2
      دقیقا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس