نام چوپانی که این گورستان را کشف کرد دومانگوی تیوبیکا است. از قضا روزی که این چوپان مانند روزهای دیگر به مزار خانواده اش در قیمیگا رفته است، به طور کاملا اتفاقی گورستان دایناسورها را کشف کرده است. فسیل هایی که در گورستان پیدا شده است دست کم به دویست میلیون سال پیش بازمی گردد.




این فرد پس از کشف گورستان شهرت بسیاری را در منطقه به دست آورد. دومانگوی تیوبیکا 54 ساله در ادامه افزود:

" یکی از مسئولیت هایی که من در این زندگی دارم مراقبت از قبر اجداد من است که در این ناحیه قرار گرفته است. کار همیشگی من سر زدن به قبر اجدادم و تمیز کردن آن ها است. یکی از آن روزها که مشغول به این کار بودم، استخوان های بزرگی را پیدا کردم. این استخوان ها به قدری غیرعادی بودند که خود متوجه شدم که این ها نمی تواند برای یک انسان باشد."

تور آفریقای جنوبی شرایط رفتن به این منطقه ی مهیج را برای شما مهیا ساخته است.

علاقه مندان به تور آفریقای جنوبی می توانند به سایت سام سیر برای کسب اطلاعات مراجعه کنند.

دایناسورها همه جا بودند!

پس از این مورد باستان شناسان مختلفی از دانشگاه های متفاوت برای کشف بیشتر به منطقه اعزام شدند. فردی که مسئول این تیم تحقیقاتی بود، پروفسور جونا چوینیر نام داشت. گفته های وی در این خصوص به شرح ذیل است:

" برای اولین بار که از این منطقه دیدن کردم، کاملا شوکه بودم. فسیل های دایناسورها را می توانستیم در همه جا ببینیم... همه جا! تنها یک مرحله را به اتمام رساندیم که برابر با 10-5 درصد از کار می باشد. این کشف باید در سال های آینده کامل  و کامل تر شود.

۱۲ گونه گیاهخوار

با تور آفریقای جنوبی از این منطقه ی پر رمز و راز دیدن کنید. در حال حاضر پاکسازی کاملی در این منطقه صورت گرفته و حدود بیست کیلومتر را به خود اختصاص داده است. باستان شناسان براین باورند که صدها فسیل و حداقل دوازده گونه ی گیاهخوار در این منطقه وجود دارند که هنوز کشف نشده اند. گردشگران تور آفریقای جنوبی می توانند این منطقه را از نزدیک ببینید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

برزیلی ها چه غذاهایی می خورند

پاستل دو کیژو | Pastel de queijo

این پیراشکی خوشمزه بیشتر در نواحی جنوب شرقی کشور مخصوصا سائوپائولو سرو می شود. پاستل دو کیژو در حقیقت پیراشکی شکم پری است که با موادی مانند گوشت چرخ کرده، پنیر و ... پر می شود. پس از پرکردن پاستل ها باید آن ها را در روغن زیاد قرار داد تا به طور کاملا برشته شود. این نوع پاستل به صورت شیرین هم سرو می شود که در این صورت با میوه های گرمسیری، شکلات و ... پر خواهد شد. در تور برزیل حتما این پیراشکی لذیذ را به عنوان یک میان وعده میل کنید.

کیبه | Kibe

کباب های کوچک چوبی که در تور برزیل با آن ها مواجه شده اید کیبه نام دارد. اصلیت این غذا به کشور لبنان بازمی گردد. همانگونه که پیش تر ذکر شد این کشور تحت تاثیر فرهنگ های گوناگون قرار گرفته است. ماده ی اصلی این کباب گوشت چرخ کرده ی گاو یا بره می باشد که آن را همراه با بلغور گندم، ادویه و سبزیجات معطر مخلوط می کنند. پس از آن در روغن بسیار سرخ می کنند. این غذا را می توان در خیابان ها و رستوران های محلی نیز پیدا کرد. هزینه ی کیبه زیاد نیست و می توانید آن را به عنوان میان وعده میل کنید و در صورت سفر با تور برزیل امتحان کنید.

فیجودا | Fijoada

بسیاری از افراد این غذا را غذای ملی برزیل می نامند. فیجودا در واقع یک خورش یا خوراک غلیظی است که با موادی نظیر تکه های گوشت، لوبیا سیاه و ... پخته می شود. اصلیت این غذا پرتغالی می باشد.  آنچه در تهیه ی فیجودا مهم است پخت آرام و طولانی مدت آن است که سبب جاافتادن و غلظت خورش می شود. بسته به شهری که در تور برزیل خود می روید، این غذا با روش های گوناگون برایتان سرو خواهد شد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


اول از استرالیا بدانید بعد سفر کنید

مهاجران یکی از عمده ترین دلایل مدرنیته بودن کشور است. این تاثیر را می توان در مواردی مانند زبان، غذا و حتی مذهب مردم استرالیا به راحتی دید. یکی از اقتصادهای برتر دنیا که همواره سیر صعودی دارد کشور استرالیا است. به همین دلیل است که کیفیت زندگی نیز در این کشور بالا است. در ادامه شما را با مهم ترین شهرهای استرالیا آشنا خواهیم کرد که می توانید با تور استرالیا تجربه ی حضور در آن شهرها را کسب کنید.


معرفی شهرهای مهم استرالیا

پرت در استرالیای غربی

این شهر به علت آفتابی بودن در همه ی زمان ها شهرت دارد. پرت با اینکه شهری کوچک می باشد اما می تواند گزینه ی خوبی برای زندگی باشد.

وودونگا در ایالت ویکتوریا

رودخانه ی مورای که در کنار شهر وودونگا بوده و به زیبایی شهر افزوده است. جمعیت این شهر بالغ بر چهل هزار نفر می باشد که شما می توانید آسایش را در اینجا تجربه کنید. این شهر مملو از تپه های سرسبز و مناظر زیباس که باعث جذب گردشگران تور استرالیا نیز می شود.

شرایط مسکن و خانه در استرالیا

استانداردهای مسکن در استرالیا بالا بوده و شما می توانید طیف گسترده ای را در این خصوص پیدا کنید. بی شک شرایط خوبی برای زندگی در این کشور وجود دارد. اقشار مختلف در جامعه حق استفاده ی خانه های مناسب و با کیفیت را دارند. سبک خانه هایی که در استرالیا به چشم می خورد بیشتر اروپایی و آمریکایی می باشد. تور استرالیا شما را بیشتر با شرایط آشنا خواهد کرد.

در اکثر خانه ها حیاطهای بزرگ به همراه استخر وجود دارد. امکانات رفاهی، تفریحی مانند مراکز خرید و پارک در نزدیکی محله های مسکونی پیدا می شود. شهرهای کوچک تر استرالیا هم ارزان تر بوده و هم فضایی آرام تر را برایتان به ارمغان خواهد داشت. هزینه ها بسته به شهری که برای زندگی انتخاب می کنید، متفاوت می باشد.

 اما این مسئله موجب عدم توانایی شما در خرید خانه نخواهد شد. حتی ممکن است بتوانید خانه ای در نزدیکی مدرسه، محل کارو...خریداری کنید. شما می توانید با تور استرالیا اطلاعات جامعی از شرایط این کشور کسب کنید.

محتوای تبلیغاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس