کد خبر 983676
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
اسماعیلی: ۲۸ مرحله فیزیوتراپی خارج از زندان برای متهم مرتبط با منافقین، بدرفتاری است؟

سخنگوی قوه‌قضائیه گفت: پیگیر استیفای حقوق خانواده شهدای منا هستیم اما تا الان نتیجه خاصی حاصل نشده است.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی در ادامه هشتمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا سیف نیز در پرونده عراقچی متهم است یا خیر گفت: این پرونده در دادگاه مطرح رسیدگی است و ان‌شالله در ادامه رسیدگی دادگاه و نهایتاً ختم رسیدگی و صدور دادنامه همه این ابهامات برطرف خواهد شد. اگر قدری صبوری کنید، ابهامات برطرف می‌شود. سعی نکنیم در ذهن افراد جامعه ابهام‌آفرینی کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و اینکه گفته می‌شود این فرد در بازجویی از لیستی نام برده است گفت: اشاره کردم که مطالب منتشره مورد تایید ما نیست. فرایند رسیدگی با قاطعیت انجام می‌شود و هرکس نسبت به توجه اتهام، دلایلی بدست آمد، به طور حتم رسیدگی به عمل می‌آید.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده شهدای منا اظهار کرد: در این پرونده مطالبات به صورت جدی از ناحیه دستگاه قضایی از کشور عربستان که عامل شهادت بسیاری از هموطنان ما بودند، پیگیری می‌شود و پیگیر استیفای حقوق خانواده شهدای منا هستیم اما تا الان نتیجه خاصی حاصل نشده است.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره انتقاد به عدم دسترسی به سامانه بارگذاری اموال مسئولان برای ثبت اطلاعات گفت: قانون برای ما احترام دارد و در دوره جدید معتقدیم که همه الزامات قانونی باید اجرا شود و اگر اشکالی به قانون هست باید اشکال آن برطرف شود نه اینکه اجرا نشود. در این حوزه یک عدم هماهنگی وجود دارد اما اینکه چه کسانی دسترسی به این سامانه داشته باشد را قانون مشخص کرده است و متولی قوه‌قضائیه نیست و ما فقط باید اطلاعاتی را که قانونگذار الزام کرده در سامانه ثبت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس