کد خبر 983519
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
گزارش کامل از حرف‌ها و حاشیه‌های اسکار/ یک ایرانی در میان برندگان +عکس

رابین در کارنامه خود در بیش از صد فیلم مشارکت داشته که از جمله آن می‌توان به «بیمار انگلیسی»، «کوتوله را بگیرید» و «مردان سیاه‌پوش» اشاره کرد.

به گزارش مشرق،  در رأی‌گیری آکادمی اسکار، «دیوید رابین» به عنوان سی و پنجمین رئیس این سازمان سینمایی انتخاب شد و سکان را از دست «جان بِیلی» رئیس پیشین تحویل گرفت. او در شش سال گذشته به عنوان رئیس بخش مدیران بازیگری در این آکادمی فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید

اظهارات هنرمند اسکاری علیه ترامپ

رابین در کارنامه خود در بیش از صد فیلم مشارکت داشته که از جمله آن می‌توان به «بیمار انگلیسی»، «کوتوله را بگیرید» و «مردان سیاه‌پوش» اشاره کرد. در سال ۲۰۱۷ برای انتخاب بازیگران سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» و «تغییر بازی» در سال ۲۰۱۲ دو جایزه امی برنده شد

.به گزارش فارس، «بیمار انگلیسی»، «مردان سیاه‌پوش»، «عروسی بهترین دوست من»، «کوهستان سرد»، «جاذبه»، «وحش»، «ترومبو» و «قوانین اعمال نمی‌شوند» از جمله مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که انتخاب هنرپیشگان آن‌ها برعهده «دیوید رابین» بوده است.او اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از سه نماینده شاخه تازه ایجاد شده انتخاب هنرپیشه‌ها به هیئت‌ مدیره آکادمی اسکار راه یافت و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ نیز مجددا در این سمت انتخاب شد.

اما حالا برخی از طرفداران این رئیس همجنس‌باز که از او به عنوان مدیری که شرایط را برای تنوع نژادی در اسکار تسهیل می‌کند یاد کرده‌اند، باید این نکته را به تحلیل‌های خود بیفزایند که بخشی از این پروژه به گمان، برای فراهم آوردن شرایط جهت گسترش و تسهیل شرایط و ورود بیشتر همجنس‌بازان به مهم‌ترین سازمان و رویداد سینمایی جهان بوده باشد.

انتخابات ریاست آکادمی اسکار هرساله برگزار می‌شود و هر فرد می‌تواند تا سه سال پیاپی این مسئولیت را عهده‌دار باشد به این شرط که از حداکثر حضور ۹ سال مستمر در هیئت‌ مدیره اسکار خارج نشود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس