کد خبر 983300
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
نیمار سلاح پاری سن‌ژرمن برای شکار کوتینیو

مارکا مدعی شد فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در این تیم ماندگار است.

به گزارش مشرق، فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی و گرانقیمت فصل بعد نیز در بارسلونا باقی خواهد ماند. آبی اناری ها بی میل به فروش کوتینیو در این تابستان نبودند اما پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس در تاریه 8 آگوست دیگر امکان جدایی او وجود ندارد.

کوتینیو که در سال 2018 از لیورپول و با رقم 160 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، علاقه آرسنال و تاتنهام را به خود جلب کرده بود و بارسا سعی کرده بود وی را از طریق فرمول های مختلف به فروش برساند اما در نهایت اما توافقی صورت نگرفت و کوتینیو در نوکمپ ماندنی شد.

فیلیپ کوتینیو همچنین توجه پاری سن ژرمن را نیز به خود جلب کرده و با توجه به علاقه بارسا به خرید نیمار، این تنها احتمال خروج کوتینیو از این تیم است. بارسلونا از بودجه مناسبی برای جذب نیمار برخوردار نیست و تنها راه خرید وی را حضور کوتینیو در پاریس می داند.

علیرغم عملکرد ضعیف خود در پیراهن بارسلونا، کوتینیو هنوز هم در بین تیم های اروپایی جایگاه خوبی دارد و بارسلونا این موضوغ را نقطه شروع خوبی برای مذاکرات با PSG می داند. اما پاری سن زرمن علاقه ای به مذاکره با بارسلونا نشان نداده و می خواهد نیمار راهی تیم دیگری شود. بدین ترتیب به نظر می رسد دیگر تیمی در اروپا به طور جدی خواهان جذب فیلیپه کوتینیو نیست و بارسلونا چاره ای جز حفظ وی برای فصل بعد ندارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس