کد خبر 983154
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
والیبال

تیم‌های والیبال ایران و روسیه برای صعود به المپیک توکیو امشب جدال سخت و نفس‌گیری با هم خواهند داشت.

به گزارش مشرق، مرحله نخست رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک توکیو از روز جمعه آغاز و ۲۴ تیم برتر رنکینگ فدراسیون جهانی در شش گروه چهار تیمی رقابت خود را برای کسب سهمیه المپیک آغاز کردند. تیم ملی والیبال ایران در این مرحله با تیم‌های کوبا، مکزیک و روسیه همگروه است و ملی پوشان پس از یک پیروزی سخت و دشوار برابر کوبا و درخشش جوانان مقابل مکزیک امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در آخرین بازی این مرحله نبردی سخت با روسیه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: می‌توانیم روسیه را شکست دهیم

* شکست روسیه در ارومیه
آخرین دیدار دو تیم ایران و روسیه به رقابت‌های لیگ ملت‌ها باز می‌گردد که حدود یک ماه پیش به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم ملی با تکیه بر ستاره‌های خود تیم جوان روسیه را شکست داد. اما روس‌ها با بازیکنان جوان خود موفق شدند با شکست تیم‌هایی مانند لهستان و فرانسه جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

* تزریق موزرسکی و میخاییلوف دو غول‌ روسی
حال شاگردان ساملوو با روحیه و انگیزه بالا از لیگ ملت‌ها دو ستاره روس‌ها یعنی موزرسکی و میخاییلوف را نیز در کنار خود دارند و با امتیاز میزبانی با تمام قدرت مقابل ایران حاضر خواهند شد تا کار برای شاگردان کولاکوویچ سخت شود.

* جواز حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه جهان
تیمی که امشب پیروز شود جواز حضور در المپیک را به دست خواهد آورد تا با خیالی آسوده در فاصله یک سال مانده تا بازی‌های المپیک خود را مهیا بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان کند و تیم بازنده نیز باید در مسابقات قاره‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

* کار سخت بازیکنان خسته ایران
بدون شک با توجه به خستگی و مصدومیت‌های بازیکنان ایران، امشب کار سختی برابر روس‌ها خواهیم داشت و شکست تیم قدرتمند روس کار بزرگی خواهد بود که اگر ملی پوشان ایران آن را رقم بزنند برای دومین بار حضور در المپیک را تجربه خواهند کرد در غیر اینصورت باید مهیا مسابقات قاره‌ای شوند.

* ساملوو یا ایگور کدام تفکر پیروز می‌شود؟
 نبرد ایگور کولاکوویچ و ساملوو سرمربیان دو تیم ایران و روسیه دیدنی  خواهد بود و مربی پیروز می‌شود که از تمام ظرفیت خود به خوبی استفاده کند. ساملوو در لیگ ملت‌ها نشان داد که با تفکر باز و نگاه به آینده از ظرفیت والیبال روسیه به خوبی استفاده کرد و حال به دنبال خلق بزرگی دیگر برای روس‌ها است. در برابر او کولاکوویچ مربی‌ای قرار دارد که بارها مورد نقد کارشناسان قرار گرفته که در کوچینگ تیمش و استفاده از ظرفیت‌ها عملکرد ضعیفی داشته است. حال امشب باید منتظر ماند و دید که سرمربی تیم ملی در بازی حساس و نفسگیر مقابل روس‌ها چه خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس