کد خبر 983135
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
شناسایی و توقیف محموله قاچاق ۸۳ رأس دام زنده

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت هر کیلو دام زنده امروز ۴۷ هزار تومان است که بنا داریم قیمت را بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان نگه داریم.

به گزارش مشرق، سید سعید راد در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از یکی از مراکز عرضه دام بهداشتی گفت: ما ۲۴ عرضه مرکز دام داریم که ۲۱ مرکز موقت و ۳ مرکز دایمی است.

وی گفت: امسال حدود ۳۰ هزار دام را برای عرضه در محل‌های تعیین شده در نظر گرفته ایم که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ هزار عدد بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

دلالانی که اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی‌دهند

راد درخصوص مزیت این مراکز گفت: مزیت این مراکز این است که همراه با نظارت سازمان دامپزشکی بوده و دام از هر لحاظ معاینه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: قیمت دام امروز ۴۷ هزار تومان است که بنای ما این است قیمت را بین ۴۵ تا ۴۷ تومان نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شهروندان گلایه داشتند و می‌گویند تلویزیون قیمت دام را ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرده است گفت: هر کسی می‌تواند با قیمت ۴۲-۴۵ هزار تومان عرضه کند بیاید در مراکز و در آغل‌های در نظر گرفته شده دام عرضه کند.

راد گفت: قیمت دام سبک بسته به عرضه و تقاضا است و هر کسی که دامی دارد که می تواند دام را ۴۲ تا ۴۵ عرضه کند بیاید و ما پذیرای عرضه آن خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:  امروز تا ساعت ۱۹ مراکز باز خواهند بود و فردا از ۵ صبح تا ۳ بعد از ظهر خدمت رسانی خواهند کرد.

راد همچنین درخصوص مشکلات احتمالی لاشه گفت: صد درصد ما به ازای ریالی بخش های مشکل دار لاشه دام به شهروندان بازگردانده خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوان IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    1 0
    مگه جنگه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    1 0
    آقا تو سایت اعلام شده ۴۷ هزارتومان ولی دامدار به این قیمت نمیده. میگه برید از سایت بخرید.فعلا فقط خوب طلا و دلار داره میاد پایین ولی بقیه اجناس دارن قیمتهاشون پر میکشه.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    1 0
    گوسفندی که یک سال و نیم پیش کیلویی 16 تومن بود الان شده 48 تومن حسن روحانی به گوسفندا هم رحم نکردی
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    2 0
    نماد دولت تدبیر و امید سنگ پاست !!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    گوسفندان اگر دلار هم ميخوردن،‌قيمتش پايين اومده، چرا هر روز با كاهش ارز قيمت گوشت باز هم گران ميشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس