کد خبر 983123
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هر کاری که از دستش بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره شرایط پرسپولیس و آماده‌سازی این تیم با کادرفنی جدید گفت: خداراشکر وضعیت خیلی خوبی داریم. مطمئن کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم افکار خودش را دارد و کارهای تاکتیکی خودش را اجرا می‌کند و خیلی تلاش می‌کند که برای سال سخت پیش رو تیم خیلی خوبی داشته باشد. ما بازیکنان خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی خوبی هم به جمع ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد تا هماهنگ‌تر شویم. خداراشکر ما روز به روز بهتر می‌شویم و با وجود یکسری مشکلات که همیشه هست، امیدوارم هرچه زودتر حاشیه‌ها تمام شود. بچه‌ها و کادر فنی خیلی خوب زحمت می‌کشند و امیدواریم که سال خوبی داشته باشیم.

حسینی درباره وجود حاشیه‌ها در  تیم‌های بزرگ گفت: متأسفانه مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر است. ما به آرامش نیاز داریم و خیلی‌ها دوست دارند که این آرامش را نداشته باشیم و بلد هستند که بچه‌های ما را تحت‌الشعاع حواشی قرار بدهند. البته باید بگویم که همیشه حاشیه برای تیم‌های بزرگ هست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌ها توسط افراد داخل باشگاه ایجاد می‌شود یا خارج از آن، بیان کرد: این مشکلات که برای ما به وجود آمده بیشتر به خاطر این است که زمان کار کردن را از ما بگیرند. اتفاقاتی که در چند ماه گذشته و هفته‌های گذشته افتاده به تیم ضربه می‌زند. من دوست دارم هواداران مثل همیشه پشت تیم باشند. من خودم مشکلات را تحمل می‌کنم، ولی این مسائل برای بازیکنان جوان‌مان است و باید خیلی تلاش کنند و زحمت بکشند و بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن دارند. اسم نمی‌آوریم که چه افرادی چه کار می‌کنند، ولی آنها با کارهای‌شان بیشتر به تیم فشار می‌آورند. مطمئنا آنها آینده را نشانه گرفتند و پرسپولیس را از الان برای آینده تحت فشار قرار می‌دهند. 

حسینی درباره اینکه یکسری حواشی که در مورد نحوه رابطه سیدجلال با کالدرون مطرح شده است، خاطرنشان کرد:  این مسائل مطمئناً روی هر بازیکنی فشار می‌آورد، ولی برای من که وظیفه‌ام این است که فوتبال بازی کنم، این‌طور نیست. بعضی وقت‌ها به من فشار می‌آورند و بعضی‌ وقت‌ها هم به بازیکنان جوان‌مان فشار وارد می‌کنند. فکر می‌کنم درست نیست که این‌طور به ما حمله کنند. ما این مسائل را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. من هر کاری که بتوانم برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم چون وظیفه‌ام فوتبال بازی کردن است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای توطئه ناکام برای حذف سیدجلال حسینی از پرسپولیس

وی در  مورد بازی‌های دوستانه و نتایجی که پرسپولیس در این مسابقات گرفت، تصریح کرد:  در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست. کسانی که درباره این برد و باخت‌ها صحبت می‌کنند، فشار می‌آورند که زمان را از کادرفنی بگیرند. کادرفنی جدید نیاز به زمان و کار با بازیکنان دارند و کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند می‌خواهند فرصت را از مربیان ما بگیرند. یکی از مشکلات ما این است که بعد از اینکه یک بازی را باختیم به تیم فشار وارد می‌کنند. من حرفم با هواداران است که تمرکز ما روی کار خودمان است و اینکه روز به روز بهتر شویم. بازیکنان و کادرفنی جدید نیاز به زمان دارند که بهتر شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فضای سرمربی پیشین از تیم خارج شده و بازیکنان با کادرفنی جدید هماهنگ شده‌اند؟ گفت: بازیکنان ما همه تلاش‌شان را می‌کنند، وقتی بازیکنی در پرسپولیس باشد به چیز دیگری فکر نمی‌کند و وظیفه‌‌اش فوتبال بازی کردن است. آقای برانکو خیلی زحمت کشید و پرافتخار بود. الان هم آقای کالدرون تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. بازیکنان ما هم خیلی خوب هستند و مطمئنا زمان را اگر از دست ندهیم در آینده تیم خوبی خواهیم داشت.

حسینی در پاسخ به این پرسش که «مسابقات لیگ برتر برای حفظ امنیت تماشاگران به تأخیر افتاد، آیا این موضوع نگاه مثبتی است؟»، گفت:  از نظر من نگاه مثبتی است به شرطی که این مسائل حل شود، ولی اگر در مسابقات دوباره ببینیم که این مشکلات حل نشده است، درست است. امیدوارم مشکلات کمتر شود، ولی اگر قرار باشد کاری صورت نگیرد و لیگ هم به تأخیر بیفتد کار خوبی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رابطه قوی و خوبی با کالدرون دارد، عنوان کرد:  بله صد درصد همین‌طور است. من هر کاری که از دستم بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم. همیشه با هم صحبت می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم کنار هم و هوادارانی که موفقیت پرسپولیس را می‌خواهند،  سال خوبی را داشته باشیم. مطمئناً این سال سخت را با همت بازیکنان به خوبی پشت سر می‌گذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که ابتدا مطرح شد هواداران پرسپولیس محروم هستند، ولی بعد از آن اعلام شد که محرومیت هواداران تعلیقی است، گفت:  این مسائل انضباطی است و امیدوارم خود باشگاه ورود کند و بازیکنان در مورد این مسائل صحبت نکنند. ما صد درصد دوست داریم که هواداران کنارمان باشند، آنها باعث شدند زمانی که ما حتی  10-11 بازیکن داشتیم، پرقدرت در مسابقات ظاهر شویم. 

حسینی در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم تسویه حساب مالی کرده است، تصریح کرد: تمام باشگاه‌ها این مشکل را دارند  و فقط باشگاه ما نیست. هیچ وقت هم به این موضوع رسیدگی نمی‌شود و بازیکنان نمی‌توانند به حق‌شان برسند. متأسفانه کاری هم نمی‌شود انجام داد. باشگاه ما فکر می‌کنم شرایطش نسبت به خیلی از باشگاه بهتر می‌شود و امیدوارم همه چیز درست شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس