کد خبر 982898
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ترامپ از رهبر کره‌شمالی نامه دریافت کرد

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی‌ست در نامه اخیر رهبر کره شمالی به او که پیش‌تر آن را نامه زیبا خوانده بود، یک عذرخواهی کوچک به‌خاطر آزمایش‌های موشکی اخیر پیونگ‌یانگ وجود دارد.

به گزارش مشرق،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر شنبه به وقت تهران در صفحه خود در توئیتر نوشت: «در نامه‌ای خطاب به من که توسط کیم جونگ اون ارسال شد، او به زیبایی بیان کرد که به محض پایان تمرینات نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، تمایل به دیدار و آغاز گفت‌وگوها دارد. این نامه بلند بود و بیشتر آن شکایت از تمرینات نظامی مضحک و گران‌قیمت [آمریکا و کره جنوبی].»

ترامپ افزود: در این نامه همچنین یک عذرخواهی کوچک در خصوص آزمایش موشک کوتاه‌برد وجود داشت و بیان شده بود که این آزمایش‌ها با پایان تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی، پایان می‌یابند. من منتظر دیدار با کیم جونگ اون در آینده‌ای نه چندان دور هستم. یک کره شمالی غیرهسته‌ای به یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان تبدیل خواهد شد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرده بود که یک نامه دیگر از «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دریافت کرده است. براساس گزارش خبرگزاری کیودو، در این نامه سه صفحه‌ای که روز پنجشنبه ارسال شده است کیم گفته است، تمایلی به انجام آزمایش‌های موشکی که اخیرا پیونگ یانگ انجام داده، ندارد اما آن را در مقابل رزمایش‌های مشترک واشنگتن و سئول منصفانه می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    11 6
    دم ترامپ گرم که همرو به غلط کردم انداخته
  • DE ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    4 10
    درست بر عکس حرفهای ترامپ درسته . نامه پر از فحش های رکیک برای ترامپ و جد و آبادش بوده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس