کد خبر 982895
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کاخ المعاشیق

منابع خبری از سقوط مقر دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در شهر عدن واقع در مرکز جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، کاخ «المعاشیق» مقر دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در چهارمین روز درگیری‌های عدن(مرکز جنوب یمن) سقوط کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع محلی در عدن مدعی شد که کاخ ریاست جمهوری یمن موسوم به «المعاشیق» سابق و «الیمامه» کنونی به تصرف جدایی‌طلبان جنوب یمن (تحت حمایت امارات) درآمده است.

بیشتر بخوانید:

ردپای عربستان سعودی در ترور برادر رهبر انصارالله یمن

در همین ارتباط، پایگاه خبری الیمن العربی گزارش داد که جدایی طلبان جنوب یمن پس از درگیری چند روزه با عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن(تحت حمایت عربستان)، موفق شدند عصر روز شنبه وارد کاخ مزبور شوند.

منابع نزدیک به شورای انتقالی جنوب یمن(تحت حمایت امارات) تاکید کردند که «نیروهای جنوب یمن (جدایی طلبان) پس از اخراج نیروهای گارد ریاست جمهوری وابسته به دولت منصور هادی وارد کاخ المعاشیق شدند».

الیمن العربی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نیروهای جنوب یمن پس از تصرف المعاشیق در داخل و اطراف کاخ مستقر شده و مواضع خود را در ساختمان‌های حومه تثبیت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 2
    باید انصارالله به یکی از طرف های جنگ بپیوندد و دیگری که همان عربستان است سریع حذف کند چون امارات دشمن دور و ضعیف یمنی ها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس