کد خبر 982261
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

نت ران بزرگترین مرجع تخصصی فروش آنلاین تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه در کشور می باشد که با دارا بودن تجربه ای چندین ساله در زمینه شبکه و پرسنل متخصص در این زمینه توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی ، یکی از برترین برندها در زمینه فروش تجهیزات شبکه شود.

نت ران ارائه دهنده انواع تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه و همچنین دوربین مدار بسته می باشد که فعالیت این شرکت در نقاط مختلف کشور از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب ایران ادامه دارد و به تمام نقاط کشور محصولات خود را ارسال میکند.

برخی از تجهیزات پسیو که در این فروشگاه ارائه می شود شامل : انواع کابل های شبکه cat6 ، cat5  ، cat7 و برندهای لگراند ، نگزنس و بلدن ، انواع پچ کورد و پچ پنل ، کیستون های تلفن و شبکه ، داکت و ترانکینگ ، انواع رک های دیواری و ایستاده و ... می باشد.

همچنین علاوه بر فروش آنلاین تجهیزات شبکه ، میتوان گفت نت ران یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه مقالات شبکه و امنیت شبکه نیز می باشد .

فروش آنلاین انواع دوربین مدار بسته در فروشگاه نت ران

دوربین مدار بسته یا CCTV به نوعی از دوربین گفته میشود که برای نظارت و کنترل اماکن تجاری و مسکونی مختلف به کار گرفته می شود. این دوربین های مدار بسته تصاویر ویدیویی را از یک مکان ثبت و بر روی یک یا چند نمایشگر نشان می دهند. یک سیستم دوربین مدار بسته شامل یک یا چند دوربین، NVR یا DVR، یک یا چند نمایشگر و احتمالاً سوئیچ شبکه است.

 

امروزه از دوربین های مدار بسته در کاربرهای گوناگونی مانند جلوگیری از جرایم، نظارت بر ترافیک، مسابقات ورزشی و بسیاری از اماکن تجاری و اداری از جمله فروشگاه ها، مدارس، اداره ها و سازمان ها و … استفاده می شود و کاربرد بسیار گسترده ای در امور روزمره ما پیدا کرده است.

 

به طور کلی این دوربین ها را می توان به دوربین های اسپید دام، بولت، C-Mount، دید در شب و … تقسیم بندی کرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله مشهورترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته می توان به برندهای هایک ویژن (HikVision) و داهوا (Dahua) اشاره کرد.

 

 

حال سوال اینجاست که برای خرید دوربین مدار بسته باید چه کاری انجام دهیم و بهترین قیمت را از چه جایی پیدا کنیم؟

پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی نت ران می باشد. این فروشگاه با دارا بودن تمامی مجوزهای کسب و کار همچون نماد اعتماد الکترونیکی ، نماد ساماندهی مشاغل اینترنتی و انجمن صنفی فروشگاه های اینترنتی تهران توانسته است اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب کرده و فعالیت خود را به صورت کاملا قانونی و زیر نظر مراجع ذی صلاح انجام دهد.

از همین رو پیشنهاد ما به شما برای خرید تجهیزات شبکه مراجعه به فروشگاهی با دارا بودن تمامی این مجوزها می باشد که نت ران بهترین و کاملترین مرجع تخصصی تجهیزات شبکه در کشور می باشد.

در فروشگاه نت ران و با مراجعه به این پرتال اینترنتی می توانید تمامی دوربین های مدار بسته را مشاهده و مقایسه نمایید و قیمت دوربین های مدار بسته را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید نمایید. پس از انتخاب محصول مورد نظر ، میتوانید از طریق درگاه آنلاین بانکی موجود در سایت محصولات خریداری شده خود را به صورت اینترنتی پرداخت و 4 تا 5 ساعت کاری محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید ( مخصوص شهر تهران ) و برای شهرستان ها 2 الی 4 روز کاری زمان میبرد تا مرسوله های شما از طریق پست به دست شما برسد.

 

فروش آنلاین انواع تلفن و دستگاه سانترال در نت ران

در هر شرکت و اداره ای که دارای پرسنل زیادی باشد نیاز به یک دستگاه و تلفن سانترال احساس می شود. همانطور که میدانید سانترال دستگاهی برای شبکه کردن تلفن های موجود در شرکت میباشد و به وسیله تلفن و دستگاه سانترال می توانید تمامی خطوط تلفن خود را بر روی یک تلفن مرکزی داشته باشید و از طریق آن به تمامی تلفن های دیگر در شرکت به وسیله خطوط داخلی متصل کنید.

از مزایای خوب استفاده از سانترال می توان به ضبط مکالمات به صورت خودکار ، کاهش بسیار بالای هزینه های تلفن در شرکت ها و ادارات ، دریافت تماس های ورودی بر روی کامپیوتر ، ذخیره شماره های مشتریان ، منشی تلفنی ، شبکه کردن تلفن های موجود در شرکت و .. اشاره کرد.

خرید دستگاه و تلفن سانترال همیشه یکی از دغدغه های کارفرمایان و مدیران شرکت ها بوده است. از همین رو شرکت "نت ران" در سبد بزرگ خرید خود ، علاوه بر تجهیزات شبکه ، تلفن و دستگاه سانترال را نیز برای رضایت بیشتر مشتریان خود در نظر گرفته است تا مشتریان با خیالی آسوده و راحت از محصولات مختلف سانترال خریداری نمایند.

همچنین می توانید قبل از خرید از مشاوران فروش نت ران ، اطلاعات دقیق و مشاوره ای دریافت کنید تا بهترین انتخاب را برای خرید سانترال داشته باشید.

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس