کد خبر 981957
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
سرقت خودرو

در یکی از کشورهای خارجی، دو فرد با کلک عجیبی توانستند خودروی یکی از رانندگان را به سرقت ببرند.

به گزارش مشرق، شیوه‌های زیادی برای دزدی وجود دارد. از سرقت مسلحانه گرفته تا هک کردن حساب اینترنتی همگی راه‌هایی هستند برای به دست آوردن پول یا وسایل ارزشمندی که افراد دیگر دارند. در این میان گاه بعضی از دزدان شیوه‌های عجیبی برای سرقت استفاده می‌کنند.

در ویدئویی که در ادامه این خبر مشاهده می‌کنید، دو نفر در خیابان در حال دعوا هستند. رفته رفته دعوای آن‌ها در این خیابان بالا می‌گیرد و به یک باره فردی که خشن‌تر به نظر می‌رسد اسلحه‌ای از جیب خود بیرون آورده و شروع به شلیک به سمت پسر جوان می‌کند. در همین لحظه که صدای گلوله حواس مردم خیابان را به سمت خود جلب کرده، فردی که در حال فرار است وارد خودرویی می‌شود که در نزدیکی او قرار دارد. راننده بیچاره که از نیت شوم این دو فرد خبر ندارد برای فرار از گلوله از ماشین خارج می‌شود. در همین لحظه فرد مسلح نیز داخل ماشین نشسته و در را می‌بندد.

راننده در کمال ناباوری شاهد دزدیده شدن خودرویی می‌شود که برای فرار از دست فرد مسلح به راحتی در اختیار آن‌ها گذاشته بود. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    2 0
    این که داشت آروم میرفت خب برو دنبالش!
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    3 13
    غمت نباشه. میگن اگه ماشینت رو از درآمد کاملا حلال خریده باشی و در زندگی خودت تقوای مالی-اقتصادی رو هم رعایت کنی خدا هرگز به دزدها اجازه نمیده که ازت بدزدنش و حتی ماهرترین دزدها با بهترین نقشه هاشون از تو شکست میخورن
  • حمید IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    0 0
    بنظرم بجای دزدگیر ردیاب وصل کنید ردیاب یو ال سی رو تست کردم خوب بوده ulcgps

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس