کد خبر 981675
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
ترامپ و پرچم آمریکا - نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تلاش‌های خود برای خلع رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، تمامی دارایی‌های دولت «کاراکاس» در آمریکا را مسدود کرد.

به گزارش مشرق، دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه فشارها برای خلع «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، تمامی دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید

هشدار مادورو به آمریکا: برای نبرد آمادگی داریم

اواخر هفته گذشته، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده بود که در راستای اعمال فشار بر مادورو، محاصره یا «قرنطینه کردن» این کشور را بررسی می‌کند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ ترامپ روز گذشته (دوشنبه) با هدف افزایش فشار اقتصادی و دیپلماتیک به دولت مادورو برای وادار کردن وی به کناره‌گیری از قدرت، تمامی دارایی‌های دولت ونزوئلا در ایالات متحده آمریکا را مسدود کرد.

طبق این گزارش، فرمان اجرایی فوق که به امضای ترامپ درآمده است، فراتر از تحریم‌هایی است که در ماههای اخیر، دولت آمریکا بر شرکت نفت «پی دی وی اس ای» ونزوئلا و همچنین بخش مالی این کشور و همچنین چندین تن از مقامات و نهادهای ونزوئلا تحمیل کرده بود.

جدیدترین اقدام ترامپ، نه تنها شرکت‌های آمریکایی را از تعامل با دولت ونزوئلا منع می‌کند بلکه باب وضع تحریم‌های احتمالی علیه شرکت‌ها و افراد خارجی را که به دولت کاراکاس کمک می‌کنند، نیز باز می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    2 0
    چهار سال دیگه بگذره، غیر از خود آمریکا و اسراییل، بقیه همه تحریمن! خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس