الاتحاد و ذوب آهن

تیم ذوب‌آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های الاتحاد عربستان و ذوب‌آهن ایران در چهارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار الاتحاد با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

گل: قاسم حدادی فر( دقیقه ۷) برای ذوب آهن لوییز خمینز( دقیقه ۱۰)

ترکیب ذوب آهن:  محمد صادقی، وحید محمدزاده، محمد نجات مهدی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، رضا حبیب زاده، دانیال اسماعیلی فر و ارسلان مطهری

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، عبدالمحسن الفلاته، زیاد المولد، سعود عبدالحمید، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری، امیلیانو وکیو، کارلوس ویلانوئوا، لوئیز خیمنز و رومارینهو

فیلم/خلاصه لیگ قهرمانان آسیا؛ الاتحاد عربستان ۲-۱ ذوب آهن

دقایق ابتدایی بازی پایاپای دنبال شد تا این که در دقیقه هفت، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب‌آهن از روی یک ضربه ایستگاهی گل اول بازی را به ثمر رساند.

خوشحالی سبزپوشان دو دقیقه بیشتر دوام نداشت؛ چرا که الاتحاد در دقیقه ۹ و روی اشتباه بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه گل تساوی را توسط خیمنز به ثمر رساند. بعد از این گل بازیکنان ذوب‌آهن با تمرکز پایین چند بار با پاس‌های اشتباه توپ را تقدیم حریف کردند. بازیکنان الاتحاد هم با در اختیار گرفتن توپ و میدان فشار زیادی از نیمه زمین تا محوطه جریمه ذوب‌آهن ایجاد و در چند صحنه هم موقعیت‌هایی خلق کردند اما نتوانستند به گل برسند. ذوب‌آهنی‌ها هم رفته رفته شرایط بهتری پیدا و تلاش کردند در ضدحملات به دروازه حریف نزدیک شوند اما نتوانستند موقعیت جدی ایجاد کنند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با فشار مضاعف الاتحاد دنبال شد اما تلاش شاگردان منصوریان هم برای حملات پرتعدادتر بیشتر از نیمه اول بود. مانند نیمه اول، بازیکنان الاتحاد در این نیمه هم موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند. بیشتر حملات الاتحاد روی حرکات در عمق رومارینهو انجام می‌شد.

در یکی از این حملات الاتحاد صاحب یک ضربه کرنر شد و ضربه ارسالی را زیاد الصحافی با یک ضربه سر به درون دروازه ذوب‌آهن فرستاد.  بعد از این گل ذوب‌آهنی‌ها سعی کردند فشار خود را روی دروازه حریف بیشتر کنند اما در این کار چندان موفق نبودند تا بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود الاتحاد به پایان برسد.

ذوب آهن که تنها تیم بدون باخت در غرب آسیا بود اولین شکست خود را در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ متحمل شد. با این حال سبزپوشان ایرانی به بازی برگشت امیدوارند و در صورت پیروزی یک بر صفر هم می توانند به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کنند. ذوبی ها در مرحله گروهی با بازگشت های طلایی بارها توانستند از شکست به پیروزی برسند و این مرتبه هم فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند سبزپوشان ایران یک بار دیگر بازگشت طلایی به آسیا داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس