کد خبر 981574
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در اوهایو و تگزاس خواستار محکوم شدن نژاد پرستی و سفید برتر پنداری شد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنرانی در واکنش به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در این کشور گفت کسانی که مرتکب جنایت‌ از سر نفرت می‌شوند باید بدون سال‌ها تاخیربی‌پایان با اعدام مواجه شوند.

ترامپ در ادامه گفت که تیراندازی الپاسو ناشی از «تنفر نژادپرستانه» است و ملت باید نژادپرسی، تعصب و سفید برتر پنداری محکوم کند و این ایدئولوژی‌های شوم باید شکست داده شود و تنفر هیچ جایی در آمریکا ندارد.

ببینید:

فیلم/ نقش ترامپ در کشتار تگزاس

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «تیراندازی کور در تگزاس و اوهایو «حملات شیطانی» بودند و جنایت‌هایی علیه تمام بشریت است.»

وی افزود:«من به وزارت دفاع دستور دادم تا قانونی را ارائه دهد که بر اساس آن کسانی که مرتکب جنایت‌های ناشی از تنفر می‌شوند و اقدام به قتل‌های کورکورانه می‌کنند با اعدام مواجه شوند و این مجازان به سرعت و قاطعانه و بدون سال‌ها تاخیر بی پایان اجرا شود.»

روز شنبه درپی تیراندازی یک فرد مسلح در شهر «اِل‌پاسو» واقع در ایالت تگزاس (آمریکا)، بیست  نفر جان خود را از دست داده و بیست‌وچهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در تیراندازی مرگبار یکشنبه در دیتون 10 نفر، از جمله فرد مهاجم کشته و 16 نفر دیگر هم زخمی شدند و پلیس اوهایو اعلام کرد که خواهر عامل تیراندازی خونین یکشنبه در شهر دیتون نیز بین کشته شدگان این ماجراست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس