ناصر فریاد شیران

ناصر فریاد شیران کارشناس فوتبال ایران در مورد حضور مربی و بازیکنان خارجی در ایران صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فریادشیران در مورد لزوم حضور مربیان و بازیکنان خارجی در ایران گفت: به اعتقاد من با توجه به قیمت ارز حضور مربی و بازیکن خارجی در ایران نیاز نداریم. سال‌ها خیلی دور ما برای رسیدن به فوتبال روز دنیا نسلی از مربیان خارجی را وارد ایران کردیم که 40سال پیش جواب خوبی هم گرفتیم. در این برهه زمانی که ما مربیان تحصیل کرده زیادی داریم فکر می کنم باید به آنها فرصت کافی را بدهیم. کی روش سالها در ایران بود آیا کسی می تواند مدعی باشد که او تجربیاتش را مربیان جوان ایرانی منتقل کرده است؟ مجید صالح یک مدت کنار کی روش حضور داشت بعد از مدتی با تیم ملی قطع همکاری کرد اما کسی دلیلش را می داند؟ صالح در یک نشست دوستانه می گفت: کی روش به من توهین می کرد و از من در خواست قیف چین تیم ملی باشم! آیا با این قرارداد هایی که فدراسیون با کی روش بسته بودند به مردم ایران کم لطفی نشده است؟ فوتبال ایران با مربی ایرانی هم می تواند موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای ماندن بازیکن بیمار در پرسپولیس

فریاد شیران ادامه می‌دهد: حضور بازیکنان خارجی و بی کیفیت در لیگ ایران با این شرایط دلار اصلا درست نیست. پرسپولیس برای گلر خارجی نیمکت نشین در طول چند سال میلیاردها هزینه کرده است، توجه داشته باشید برای یک دروازه بان نیمکت نشین!

کارشناس فوتبال ایران خاطر نشان کرد: شفر و برانکو در استقلال و پرسپولیس امکانات داشتند و به آنها زمان کافی داده شد. برانکو تمام ابزار را داشت و موفق بود اما سوال من این است آیا به اندازه برانکو به یحیی گل‌محمدی زمان دادیم؟ گل محمدی را سرزنش کردند و از پرسپولیس رفت اما با تجربه ای که کسب کرده در ذوب آهن و پدیده نشان داد تیم هایش فوتبال فنی و خوبی بازی می کنند و اصلا دنبال جذب ستاره بزرگ نیست و با بازیکن های کم نام و نشان پدیده شهر خودرو را در کورس مدعیان نگه داشته بود.

او در پایان گفت: استراماچونی و کالدرون به ایران آماده اند. مربی استقلال بسیار خوشتیپ است من هم او را دوست دارم اما فراموش نکنیم این 2 مربی در تیم های قبلی خود نتیجه خوبی نگرفته اند باید به این باور برسیم که ما مربیان جوان و خوبی داریم که باید به آنها هم فرصت بدهیم. در استقلال به فرهاد مجیدی فرصت داده شد و بعد از دستیاری شفر حالا سرمربی تیم امید شده است.

منبع: فوتبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس