کد خبر 981410
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
مسی و نیمار

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از بازگشت به تمرینات این تیم پیشنهاد جالبی را برای جذب نیمار به مدیران ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به نظر می‌رسد قصد دارد هر طور شده نیمار را به این تیم برگرداند و برای این کار روشی را به مدیران بارسا پیشنهاد داده است.

به گزارش نشریه «دون‌بالون»، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا از مسئولان این باشگاه خواسته برای جذب قرضی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با بند خرید دائمی کار خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا نیمار را قرض می‌گیرد

بر اساس این گزارش، تنها دلیلی که تا الان مانع از بازگشت نیمار به بارسا شده قیمت ۳۰۰ میلیون دلاری است که مسئولان پاریسی روی او گذاشته‌اند. در نتیجه با توجه به این موضوع مسی از سران بارسلونا خواسته برای جذب ارزان‌تر نیمار، این بازیکن ۲۷ ساله را به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به نیوکمپ برگردانند.

این در شرایطی است که پیش از این صحبت از عدم علاقه پاری‌سن‌ژرمن به حفظ نیمار به دلیل حواشی او به میان آمده بود. با این وضعیت به نظر می‌رسد مدیران باشگاه فرانسوی مخالفتی با جدایی قرضی ستاره برزیلی خود نداشته باشند و نیمار بار دیگر پیراهن آبی‌اناری‌ها را بر تن کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آستاره IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    درود بر لئو مسی بزگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس