کد خبر 981294
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
چاقوکشی در انگلیس

نتایج یک گزارش جدید در خصوص جرایم ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس حاکی از آن است که عملکرد دولت این کشور در مبارزه با اینگونه جرایم قطعاً کافی نیست.

به گزارش مشرق، آمارها و ارقام نشان می‌دهد در سال گذشته بیش از ۴۴ هزار مورد جرایم ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس و ولز به ثبت رسید.
 
طی ۵ سال گذشته میزان جرایم مربوط به قتل به طور پیوسته افزایش یافته است. علاوه بر آن، جرایم چاقوکشی به طور خاص تا ۷۰ درصد رشد صعودی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

رکورد آمار قتل با سلاح سرد در انگلیس

به گزارش یورو نیوز، بر اساس آمار اعلام شده سال گذشته کشور انگلیس خونین‌ترین سال را در یک دهه اخیر پشت سر گذاشته و ۷۳ نفر از شهروندان این کشور قربانی این نوع از جرایم شدند.
 
 


عملکرد دولت انگلیس در برابر اپیدمی چاقوکشی در پایتخت این کشور کاملاً ناکافی ست/دست به کار شدن شهروندان لندن برای نجات فرزندان خود
 
گزارش کمیته امور داخلی انگلیس، افزایش خشونت و درگیری‌های خیابانی میان جوانان را " وضعیت اضطراری در جامعه " توصیف کرده است.
 
بنابر این گزارش دولت انگلیس در مبارزه با این نوع جرایم با شکست رو به رو شده به طوری که قربانی شدن صدها جوان در سراسر این کشور نتیجه ناکارآمدی دولت به شمار می‌آید.
 
 

کارشناسان بر این باورند اقدامات ریاضتی که توسط " دیوید کامرون" نخست وزیر سابق انگلیس و دولت محافظه کار اعمال شده، منجر به کاهش ۲۰ هزار افسر پلیس در سراسر کشور و همچنین حذف ارائه خدمات به جوانان و در نهایت افزایش اخراج دانش آموزان از مدارس برخی از دلایل پشت پرده مربوط به جرایم چاقوکشی در ۱۰ سال اخیر به شمار می‌آید.

افزایش اپیدمی جرایم چاقوکشی در انگلیس به ویژه در شهر لندن برخی از داوطلبان را برای مبازره با این نوع از جرایم به پا داشته تا شاید مردم خودشان بتوانند راهکاری برای نجات جوانان شان پیدا کنند.
 
 
عملکرد دولت انگلیس در برابر اپیدمی چاقوکشی در پایتخت این کشور کاملاً ناکافی ست/دست به کار شدن شهروندان لندن برای نجات فرزندان خود
 

در شهر لندن شهروندان با قرار دادن سطل‌هایی در کنار خیابان‌ها جوانان را ترغیب می‌کنند تا هر گونه چاقو و سلاح سرد را داخل سطل‌ها قرار بدهند.

این طرح از آغاز ماه می ‌شروع شده و بنابر گزارش رسانه‎های محلی در منطقه والتهام لندن ۱۴۰ قبضه چاقو درون سطل‌های زباله ریخته شد.
 
 


عملکرد دولت انگلیس در برابر اپیدمی چاقوکشی در پایتخت این کشور کاملاً ناکافی ست/دست به کار شدن شهروندان لندن برای نجات فرزندان خود
 
شهروندان لندن دلیل افزایش جرایم ناشی از حمل سلاح را نبود نیروهای پلیس به اندازه کافی در خیابان‌های این شهر می‌دانند و معتقدند زمانی که دولت انگلیس اقدامی برای مواجهه با این معضل اجتماعی انجام نمی‌دهد در نتیجه مردم باید خودشان دست به کار شوند.

یورونیوز می‎گوید که اخیرا در یکی از مناطق لندن ظرف تنها ۴ ساعت ۳۷ قبضه چاقو جمع آوری شده که هم از سوی خانواده‌ها و هم جوانان در سطل‌های زباله ریخته شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس