کد خبر 981137
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
داور

یک داور در بولیوی به دلیل نحوه اعلام یک پنالتی در لیگ این کشور سوژه رسانه‌ها شده است.

به گزارش مشرق، رائول اوروسکو قضاوت دیدار تیم های الویز ریدی و بولیوار در لیگ بولیوی برعهده داشت. او تصویری عجیب و جنجالی از خود در این بازی برجای گذاشت. این اتفاق زمانی رخ داد که در حرکتی غیر متعارف یک پنالتی را پس از نشان دادن بازبینی از طریق VAR اعلام کرد. در بولیوی از فناوری بازبینی تصاویر استفاده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

مشت بازیکن برزیل به VAR +عکس

زمانی که دیدار دو تیم در دقیقه ۵+۹۰ در جریان بود، یک برخورد در محوطه جریمه اتفاق افتاد و تیم میزبان (الویز ریدی) معتقد بود این صحنه پنالتی است. اوروسکو به کنار زمین رفت و پس از مشورت با دستیارش در حالی به زمین بازگشت که دستانش را تا گوش خود بالا برد و نشان داد که از طریق مانیتور صحنه را دیده است، سپس به نقطه پنالتی اشاره کرد.

بازیکنان و کادر فنی تیم بولیوار نمی‌توانستند آن را باور کنند. در نهایت این ضربه به تیرک برخورد کرد و داور سوت پایان را به صدا در آورد. پس از این اتفاق تنش هایی میان هر دو تیم در زمین ایجاد شد. این در حالی بود که بولیوار سه امتیاز بازی را به دست آورده بود اما نمی‌توانست اتفاقی که افتاده را باور کند.

از طرفی میزبان نیز از شرایط ناراضی بود چون هنگام ضربه پنالتی بازیکن حریف بیش از حد به جلو پیش رفته بود. داور دوباره پنالتی را تکرار نکرد.

دانلود

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غضنفر IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام. خیلی عالیه دقیقا با این روش ابداعی مشکل باشگاهای ما در نصب دوربین جهت شروع مسابقات لیگ حل خواهد شد و آقای تاج به استناد همین روش میتواند اجازه برگزاری مسابقات لیگ را صادر کند. بدون هزینه با دقت . قابل استفاده در همه ورزشگاه هاو....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس