کد خبر 980196
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
راکیتیچ

تعدد بازیکن در خط میانی بارسلونا به حدی است که از بین ایوان راکیتیج و آرتورو ویدال یکی باید این باشگاه را ترک کند.

به گزارش مشرق،  بارسلونا خود را برای فصل 20-2019 آماده می کند و پس از انجام دو بازی در ژاپن، حالا به بازی با آرسنال در جام خوان گامپر فکر می کند. با مسی، کوتینیو(احتمال جدایی او بالاست)، سوارز، گریزمان و دمبله در خط حمله، نیاز این تیم کاملا برطرف شده اما این تیم در خط میانی تجمع هافبک های خوب و باکیفیت را به وضوح حس می کند.

بیشتر بخوانید:

6+1 مورد عجیب بارسا در خط حمله

اگر فرانکی دی یونگ، بوسکتس و آرتور ملو را در خط میانی بازیکن ثابت بدانیم، کار برای راکیتیچ، ویدال، آلنیا، سرجی روبرتو و ریکی پویج برای رسیدن به ترکیب ثابت، دشوار خواهد شد.

فرانکی دی یونگ قطعا برای نشستن روی نیمکت به بارسلونا نیامده و دشوار بتوان تصور کرد که بوسکتس هم فصل بعد تبدیل به یک بازیکن ذخیره شود. آرتور ملو نیز یک سال پس از پیوستن به بارسا و پس از حضور در ترکیب اصلی برزیل در کوپا آمه ریکا آماده تبدیل شدن به هافبک ثابت بارسلونا است.

از سوی دیگر بارسا حساب ویژه ای روی هافبک های جوان و محصول آکادمی خود باز کرده و فروش آلنیا، سرجی روبرتو و ریکی پویج غیر قابل تصور است و به این ترتیب چاره ای نمی ماند مگر اینکه از بین ویدال و راکیتیچ، یکی جدا شود و در این بین احتمال جدایی ستاره کروات بیشتر خواهد بود.

راکیتیچ فصل گذشته نیز قصد جدایی داشت ولی در نهایت ماندنی شد. او از منچستریونایتد، اینتر و پی اس جی پیشنهاد دارد و بارسا روی او 50 میلیون یورو نیز قیمت گذاشته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس