کد خبر 979803
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کالدرون

باشگاه پرسپولیس در نهایت مهاجمی را به ایران فراخواند که کالدرون خواسته بود.

به گزارش مشرق، اصرار‌های گابریل کالدرون برای جذب مهاجم که این اواخر حتی به تهدید تبدیل شده بود باعث شد باشگاه پرسپولیس در نهایت برای تهیه بلیت مادیبو مایگا اقدام کند تا او فردا (چهارشنبه) راهی تهران شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که در چند هفته اخیر مهاجمان زیادی از سوی ایجنت‌های نزدیک باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شدند اما او در نهایت گزینه مدنظر خودش را خواست. نکته جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس برای اینکه حرف و حدیثی در مورد عملکرد فنی مایگا پیش نیاید از سرمربی تیم خود دست خط گرفت تا ثابت شود که این بازیکن انتخاب او بوده و باشگاه هیچ نقشی نداشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

باشگاه زودتر خواسته کالدرون را عملی کند

مهاجم اهل مالی که دو سالی می‌شود از تیم ملی کشورش دور بوده سابقه بازی در تیم وستهام انگلیس در سال 2015 هم دارد و در مقطعی به همراه دیاباته مهاجم استقلال زوج خط حمله تیم ملی کشورشان بودند. اگرچه او در چند سال اخیر در تیم‌های عربی عضویت داشت و آخرین تیمش نیز بویرام تایلند بود که دوران ناموفق و کوتاه او در فروردین ماه به پایان رسید.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان مازاد تیمش هم از کالدرون دست خط گرفت تا مشخص شود او تصمیم به کنار گذاشتن این نفرات گرفته و مدیریت باشگاه نقشی در آن نداشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس