کد خبر 979829
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کالدرون

شمارش معکوس برای رونمایی از پرسپولیس مدل جدید آغاز شده و همه منتظر نمایش تیم کالدرون هستند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس تا به این لحظه دو دیدار تدارکاتی مقابل سایپا و نیروی زمینی انجام داده و تقریباً می‌شود ترکیب فصل جدید تیم کالدرون را پیش‌بینی کرد. در ادامه ترکیب احتمالی کالدرون برای آغاز لیگ برتر را با ترکیب آغازین پرسپولیس در لیگ هجدهم مقایسه می‌کنیم.

نیمکت‌نشینی کاپیتان‌ها
آخرین ترکیبی که کالدرون در بازی‌های تدارکاتی به میدان فرستاد، نه خبری از سیدجلال حسینی بود و نه خبری از ماهینی؛ البته هر دوی آن‌ها مصدوم هستند و بعید است تا ابتدای فصل آماده شوند. امید عالیشاه هم در پستی غیرتخصصی جای کمال کامیابی‌نیا به میدان رفت که بعید است در این پست لیگ را آغاز کند و با کنار رفتن این سه بازیکن از ترکیب اصلی که هر سه در لیگ هجدهم در ترکیب آغازین سرخ‌پوشان بودند، هر سه کاپیتان محبوب برانکو لیگ جدید را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

کریمی: به پرسپولیس برمی‌گردم

بازگشت شماره یک به دروازه
علیرضا بیرانوند فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل آماده نبودن و بازی در جام جهانی از روی نیمکت آغاز کرد و اگر در روز‌های باقی‌مانده تصمیم به ترک پرسپولیس نگیرد، در ترکیب اصلی جانشین رادو می‌شود.

۶ تغییر در تیم ۱۱ نفره
مصدومیت حسینی، ماهینی و رسن پیش از آغاز فصل و بازگشت امیری و احمدزاده تغییرات زیادی را در ابتدای فصل ایجاد می‌کند و کالدرون بیش از نیمی از تیم آغازین فصل گذشته را باید تغییر دهد.

پرسپولیس تهاجمی می‌شود
ترکیب فصل گذشته پرسپولیس ۲-۴-۴ بود و برانکو با این سبک تیمش را ارنج می‌کرد، اما به نظر می‌رسد کالدرون علاقه ویژه‌ای به بازی با سه مهاجم دارد و فرشاد احمدزاده و مهدی ترابی از کناره‌ها به علیپور اضافه می‌شوند و پرسپولیس تهاجمی‌تری را نسبت به فصل قبل شاهد خواهیم بود.

در ادامه ترکیب فصل گذشته پرسپولیس در هفته اول مقابل شهر خودرو (پدیده) و ترکیب احتمالی هفته آغازین لیگ نوزدهم را می‌بینید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس