کد خبر 979407
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
ایرج عرب نوراللهی

با توجه به قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس این بازیکن می‌تواند در پایان فصل از تیمش جدا شده و راهی یکی از تیم‌های خواهان خود شود.

به گزارش مشرق، در پی مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازیکنان ملی پوش این تیم در نهایت علاوه بر جذب محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری به عنوان دو ملی پوش، قرار شد قرارداد علی علیپور هم تمدید شود. از طرفی مهدی ترابی هم بعد از مذاکراتی که داشت در تیم پرسپولیس ماندنی شد و فقط وضعیت یک ملی‌پوش مشخص نشده است.

این در حالی است که در بین ملی‌پوشان پرسپولیس فعلا فقط وضعیت احمد نوراللهی مشخص نشده و او که در چند سال اخیر و به خصوص فصل گذشته که پرسپولیس در قهرمانی دبل کرد از بازیکنان اصلی و ارکان موفقیت این تیم بوده کماکان وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

بیشتر بخوانید:

مدافع پیشین پرسپولیس در نزدیکی سپاهان

در این خصوص گفتنی است قرار بود در روزهای اخیر وضعیت قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس مشخص شود اما تا این لحظه هنوز اتفاقی در این‌باره رخ نداده و نوراللهی شرایط نامشخصی در تیم پرسپولیس دارد چرا که مذاکراتی در این زمینه انجام نشده است.

با توجه به قرارداد احمد نوراللهی با این باشگاه این بازیکن می‌تواند در پایان فصل از پرسپولیس جدا شده و راهی یکی از تیم‌های خواهان خود شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 0
    عجیبه که قرارداد یه ملی پوش رو تا حالا تمدید نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس