کد خبر 978892
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
یادداشت نمایه

آمریکا شیر یا خرگوش نیست بلکه یک ماهیت واحد است. شیطان اکبر و طاغوتی که جز به تسلیم و بندگی دیگران راضی نخواهد شد.

به گزارش مشرق، «علی اکبری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:


 آقای ضاحی خلفان، رئیس‌پلیس دبی که به اظهارات جنجالی مشهور است، در یک پیام در صفحه شخصی خود درفضای مجازی از آمریکا بابت انفعال در برابر ایران انتقاد کرده است. او در فضای مجازی مطلبی نگاشته با این مضمون: «چرا ترامپ که برای ما اعراب شیر است، به ایران که می‌رسد، خرگوش می‌شود؟» و درواقع با این مطلب از رفتار آمریکا و عقب‌نشینی ترامپ در مقابل ایران شکوه و گلایه کرده است.


در پاسخ به سؤال این دولتمرد اماراتی که سابقه کشورش از طول عمر درختان خیابان ولی‌عصر تهران کمتر است باید این‌گونه پاسخ داد:


ترامپ کمترین ارزشی برای سران فاسد برخی کشورهای مرتجع منطقه قائل نیست. او به‌صراحت اعلام کرده که این سران و حکام، نقش گاو شیرده را برای آمریکا ایفا می‌کنند. گاوهایی که اگر آمریکا نباشد، حتی دو هفته نیز دوام نخواهند داشت. البته ترامپ بر مبنای سیاست ایران هراسی، اظهار می‌دارد که اگر آمریکا نباشد، سران این کشورها مجبورخواهند شد فارسی صحبت کنند لیکن واقعیت این است که اگر دیکتاتوری آمریکا نباشد، سران این کشورها توسط مردم همان کشورها از اریکه قدرت به زیر کشیده خواهند شد. برای آشکار شدن شدت تنفر مردم از این سران و دولتمردان‌اشارتی کافی است لیکن برای تنبه این شخص و امثال او توجه به موارد ذیل می‌تواند مفید باشد؛ البته اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد چرا که به تعبیر قرآن کریم بر دل‌های این‌چنین‌اشخاصی مهر زده شده و آنها کور و کر و نافهم هستند.


کشور بحرین که توسط یک قبیله غیر بحرینی و مهاجر اداره می‌شود بدون کمترین اعتراض از سوی آمریکا و دیگر مدعیان آزادی و دموکراسی، سال‌ها است که اکثریت جمعیت بحرین را که خواهان برابری حق رأی و مدافع و حامی انتخابات آزاد هستند سرکوب می‌کند. تخریب میدان لؤلؤ به‌عنوان نماد انقلاب مردم بحرین، سلب تابعیت از بزرگان و شیوخ بحرینی به بهانه‌های واهی، قتل و شکنجه در زندان‌ها، شلیک مستقیم به مردم در تظاهرات مسالمت‌آمیزی که برگزار می‌کنند و... تنها بخشی از جنایات حکام بحرین است لیکن همین حکام فاسد و جنایتکار مورد حمایت آمریکا هستند. چرا؟ چون به‌عنوان نوکر و برده آمریکا و گوش به امر دستورات آمریکا عمل می‌کنند. میزبانی از نظامیان آمریکایی در خاک بحرین و در اختیار قرار دادن پایگاه‌های نظامی و حمایت از رژیم صهیونیستی تنها بخشی از رفتارهای ذلیلانه حکام بحرین در مقابل آمریکا است. اخیراً وزیر بحرین با برخی مسئولین رژیم صهیونیستی دیدار کرده و با توهین به مجاهدان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را قربانی و فلسطینیان را قاتل و مسبب مشکل معرفی کرد.


عربستان سعودی که خود را سید و آقای اعراب فرض کرده و تلاش می‌نماید به ایفای نقش رهبری اعراب بپردازد در طول دوران حکومت سعودی، سابقه‌ای جز قتل و جنایت و خباثت نداشته است. خباثتی که در دوره‌هایی به‌صورت آشکار و در دوران دیگر به‌صورت پنهان علیه اسلام و امت اسلامی اعمال شده است. یک قبیله با مذهبی انحرافی که نام قبیله خود را بر یک کشور تحمیل کرده است. حکومتی که سرمنشأ تولید و صادرات تروریسم در جهان است. بیشترین عوامل تروریست و گروهک‌های تروریستی در سطح جهان اعم از القاعده، داعش و... یا عربستانی هستند و یا تحت تعلیم مبلغان مذهبی سعودی قرار داشته‌اند و یا این‌که بودجه و هزینه‌های خود را از عربستان تأمین می‌کنند. تنها به‌عنوان یک نمونه اغلب تروریست‌هایی که حادثه یازده سپتامبر و حمله به برج‌های دوقلو در سال ۲۰۰۱ میلادی در آمریکا را به وجود آوردند، عربستانی بودند و جالب‌تر این‌که آمریکا در پاسخ به این حادثه، به‌جای حمله به عربستان، به افغانستان و در ادامه به عراق حمله کرد. حکومتی که کمترین حقی برای مردم و به‌خصوص زنان قائل نیست.

فاقد انتخابات است و همچنان بر مبنای سلطنت موروثی حکومت‌داری می‌کند. رژیمی که نزدیک به پنج سال جنگی به‌شدت کثیف و تجاوزکارانه را علیه عرب‌ترین قوم عرب، یعنی مردم یمن به راه انداخته است. رژیمی که در سابقه خود کشتار حجاج و بی‌توجهی به خواست مشروع خانواده قربانیان را دارد. حکومتی که با گردن زدن اطفال و معترضین سیاسی خود، خفقان را به اوج رسانده است و در برابر تمام این موارد مورد تأیید آمریکا قرار می‌گیرد چرا که بزرگ‌ترین خریدار سلاح از آمریکا و برترین برده‌های آمریکا است؛ بنابراین چرا آمریکا باید برای چنین موجودات و افراد خبیث و بی‌ارزشی، اهمیت و ارزش قائل شود. کسی که برای خود ارزشی جز نوکری طاغوت قائل نیست، چگونه صاحب عزت و جلال خواهد شد در حالی که خداوند متعال به‌صراحت فرموده است که «ان العزه لله جمیعا».  «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن، خطاب به «محمد بن سلمان» ولیعهد رژیم آل‌سعود، اظهار داشته است: «وقتی دریا با توست، جو با توست، خشکی با توست، نفت با توست، پول با توست، مزدوران با تو هستند، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و اتحاد کشورهای عربی با تو هستند، اما پیروز نمی‌شوی، یقین بدان که خدا با تو نیست» واقعیت همین است و بس.


اما این‌که آمریکا چرا در مقابل ایران خرگوش است به اتصال ایران اسلامی به‌حق و حقیقت برمی‌گردد. ما درس خود را از مکتب آن امامی گرفته‌ایم که فریاد زد که هرگز زیر باز ذلت نخواهد رفت و مرگ شرافتمندانه را به زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌دهد. ما به دنبال امامی حرکت کردیم که فریاد زد «خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همه تکیه‌گاه ما تویی و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی‌شناسیم و غیر از تو نخواسته‌ایم که کسی را بشناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی.» و البته به هشدار او توجه کردیم و نوکری آمریکا و اذناب او را کنار زدیم که فرمود: «اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین - علیهم‌السلام - را با دست‌های خود ویران نماید، آن‌وقت ممکن است جهانخواران او را به‌عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولی در همان حدی که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولی و قیم باشند ما جیره‌خوار و حافظ منافع آن‌ها»، ما با رهبری خلف صالح حضرت امام و مجاهدت مجاهدان پارسا و بی‌ادعا و تفکر انقلابی به‌جایی رسیده‌ایم که قدرت‌های بزرگ را به کرنش وادار کرده‌ایم. آمریکایی که در این کشور همه‌کاره بود، آمریکایی که با وقاحت تمام هواپیمای مسافربری کشورمان را در آب‌های سرزمینی ایران هدف قرار داد و ۲۹۰ غیرنظامی را به شهادت رساند اکنون به ذلتی گرفتار شده که ناتوان در پاسخگویی ایران و از جمله سرنگونی پهپاد پیشرفته خود، به مضحکه دیگران و ترامپ با دروغ‌های شاخ‌دار خود، به اسباب خنده و تمسخر رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شده است.


آمریکا شیر یا خرگوش نیست بلکه یک ماهیت واحد است. شیطان اکبر و طاغوتی که جز به تسلیم و بندگی دیگران راضی نخواهد شد. آمریکا کفتاری است که اگر در مقابل ضعیف قرار گیرد غرش می‌کند و می‌درد و خود را شیر تصور می‌کند و اگر در مقابل قوی، متحمل ضربه شود، زوزه کشیده و فرار می‌کند. مشکل از حکام و نافهمانی است که تصور می‌کنند اراده ترامپ و امثال او می‌تواند بر سنن الهی غلبه کند. مشکل از ذلت سران سعودی و بحرینی و اماراتی است و البته حماقت ایشان که تصور می‌کنند ترامپ می‌تواند با نابودی ایران اسلامی، آنها را نجات دهد. غریقانی که به هر خار و خسی چنگ می‌زنند تا خود را نجات دهند و از این حقیقت غافل‌اند که ترامپ نیز همانند دیگر پیشینیان خود، خوراک مار و مور خواهد شد و این انقلاب اسلامی است که به فضل الهی پرچم توحید را بر تمام عالم برافراشته خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 4
    بله عمر آن کمتر از عمر درختان ولیعصر است اما ارتفاع برج الخلیفه آن از برج میلاد خیلی بیشتر است ،اینجا ش را نخوانده ای
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      5 0
      برجی 800 متری که غربیها ساختند و در روز حادثه با یه شهاب 12 متری هم ارتفاع دریا خواهد شد در چند دقیقه
  • مرتضی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    5 0
    واقعا عالی بود
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    3 0
    عزت وذلت دست خداوند است وپیروی از خداوند وفرامین الهی عزت افرین ونافرمانی از او ذلت افرین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس