F-16

وزارت خارجه آمریکا با قرارداد احتمالی فروش بسته پشتیبانی از ناوگان اف 16 به پاکستان به ارزش تقریبی ۱۲۵ میلیون دلار موافقت کرد.

به گزارش مشرق، آژانس همکاری‌های امنیتی وزارت دفاع آمریکا از موافقت وزارت خارجه این کشور با فروش احتمالی بسته خدمات و پشتیبانی برای جنگنده‌های اف-۱۶ به پاکستان خبر داد. ارزش تقریبی این قرارداد ۱۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عراق 5 فروند اف 16 از آمریکا دریافت کرد

این تصمیم را می‌توان دستاورد سفر هفته گذشته عمران خان نخست‌وزیر پاکستان به واشنگتن تلقی کرد.دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز به وی وعده داده بود که امکان از سرگیری کمک امنیتی به پاکستان را بررسی خواهد کرد.

نوامبر گذشته، ترامپ پاکستان را به کم‌کاری در حوزه مبارزه با تروریسم متهم کرد و به‌این‌ترتیب، پنتاگون کمک یک میلیارد و ۶۶ میلیون دلاری به پاکستان را به حال تعلیق درآورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    60 10
    پاکستان کشور ذلىل و بدبختیه. اخیرا هم پهپاد ما در منطقه بلوچستان اونها سقوط کرد. شاخ و شانه کشیدن پاکستانی ها براى ما، معضلی شده. راه حل برخورد قاطع با ارتش و آی اس آی پاکستان است. 5 گردان پدافند طبس با 5 گردان پدافند 15 خرداد همراه دفاع نزدیک مصباح می تواند کل توان هوایی پاکستان رو خنثی کنه. کل خط مرزی پاکستان با ایران باید بمباران و مین گذاری بشه. بدون هدف قرار دادن شهروندان عادی. بسته های تریاک و هرویین با آرم ساخت پاکستان به داخل ایران ترانزیت میشه که براى نابود کردن قشر جوان ایران هدفگذاری شده. سر این مار رو باید هرچه سریعتر قطع کرد. آمریکا بدون پیش شرط آزار ایران به پاکستان کمک نمى کند.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      56 6
      باید با هند ببندیم پاکستانو تقسیم کنیم . ایالت بلوچستان و ایالتهای پشتون زبان با ۴۰ میلیون جمعیت واسه ما ، ایالت سند و پنجاب با ۱۵۰ میلیون مسلمان واسه هند .
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      11 4
      فکر کردی پاکستان سوریه یا عراقه؟!!! پاکستان دارای قدرت اتمی و موشک های بالستیکه و از لحاظ پهپادی و پدافند هوایی و نیروی هوایی یکی از قویترین هاست! بذار بهتر بگم ارتش پاکستان از ایران قوی تره. این اصل مطلب بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس