انتخابات

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: به هر حال هر انتخابی با این گستردگی تخلفاتی را دارد که البته این تخلفات از طریق هیئت نظارت مرتبا به ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گزارش می‌شود.

به گزارش مشرق، آرش میلانی عصر امروز در نشست خبری خود با اشاره به ثبت ۳۸۰ هزار رای تا این لحظه از انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: ۶۱ درصد رای‌دهندگان آقایان و ۳۹ درصد بانوان هستند.

وی در ارتباط با مناطقی که بیشترین رای را در این دوره از انتخابات داشته‌اند، تصریح کرد: منطقه ۴ با ۳۸ هزار نفر، منطقه ۵ با ۳۰ هزار نفر و منطقه ۱۵ با ۲۹ هزار نفر رای‌دهنده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را تا این لحظه کسب کردند.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تمدید شد

میلانی همچنین درخصوص میزان مشارکت در ۲۲ منطقه تهران گفت: مناطق ۱۹، ۱۲ و ۱۸ بیشترین مشارکت را در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها داشته‌اند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها همچنین درباره بیشترین مشارکت به لحاظ محلات شهر تهران گفت: محله گلشن، نعمت‌آباد، شکوفه، تهران‌پارس غربی و عبدل‌آباد از محلاتی بودند که بیشترین مشارکت را در این انتخابات تا این لحظه داشتند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شاهد همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این دوره از انتخابات هستیم و روند رای‌گیری همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم بیشترین میزان مشارکت در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل داشته باشیم.

میلانی درباره استقرار هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در یک ساختمان گفت: این موضوع برای صرفه‌جویی در وقت همچنین گزارشات مبسوط به خبرنگاران تهیه شده است و این در حالیست که هیئت نظارت و هیئت اجرایی در ساختمان فرهنگی شهرداری تهران مستقر شده‌اند اما دفاتر آنها متفاوت است.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها همچنین از نیروهای معاونت اجتماعی و خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تشکر کرد و گفت: به هر حال هر انتخابی با این گستردگی طبیعتا تخلفاتی را دارد و هیئت نظارت مرتباً این تخلفات را به ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گزارش می‌دهد.

وی گفت: در همین ارتباط تخلفات ثبت و ضبط و در زمان لازم به آنها رسیدگی خواهد شد ضمن اینکه این تخلفات باید مستند و مشخص باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    برگزاری انتخابات غیر قانونی نشانه هرج و مرج سیاسی و سقوط نظام حاکم است
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    مسخره بازی جالبی بود و دیدیم اصلاح طلبان حتی یک انتخابات را نمی توانند اداره کنند و فقط ادعا دارند
  • علی سلحشور IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    با سلام، تخلف در انتخابات مشهود بود. نصب برگه لیست ائتلاف و یا پوستر تبلیغاتی کاندیدا، در روز رای گیری و بر درب و دیوار حوزه رای گیری، آن هم در مقابل چشمان مسئولان برگزاری و ناظر و نمایندگانت هیئت اجرایی و هیئت نظارت! جالب تر از همه اینکه اسامی این افراد در بین منتخبین محله (البته بصورت تایید نهایی نشده) در سامانه قرار گرفته است! نکته دیگر اینکه قرار بود ۲ ساعت پس از اتمام رای گیری نتایج اعلام گردد یعنی ساعت ۲۲ که تبدیل شد به ساعت ۲۴ و سپس اعلام شد در ساعات اولیه بامداد شنبه ولی در نهایت ۶ صبح سامانه نتایج را اعلام کرد. ««مقصود رئیس ستاد هماهنگی از اینکه تخلفات باید مستند و مشخص باشد چیست؟ بنده نفهمیدم!»» به نظر شما چه می شود اگر انتخابات مجلس هم بخواهد اینگونه توسط مسئولین آن برگزار گردد!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس