انتخابات شورایاری محلات تهران

علیرغم اینکه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از ساعت ۸ صبح آغاز شده است، بازدیدهای میدانی نشاندهنده این است که شهروندان استقبالی از این انتخابات نداشته‌اند.

به گزارش مشرق، پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از ساعت 8 صبح آغاز شد. این انتخابات در 352 محله و در 1704 صندوق برگزار خواهد شد.

به گفته محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران این انتخابات بر اساس آیین‌نامه انتخابات‌ها احتمال دارد در دو مقطع دو ساعته تمدید شود.

بیشتر بخوانید:

بر همین اساس نتایج پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها دو ساعت بعد از زمان برگزاری انتخابات (ساعت 22) اعلام خواهد شد.

 با توجه به عملکرد ضعیف مدیریت شهری اصلاح‌طلبان در پی حدود 2 سال گذشته و عدم توجه شورای شهر و شهرداری تهران به مشکلات شهروندان در محلات و مناطق و همچنین بایکوت کردن شورایاری‌ها در دو سال گذشته؛ شهروندان استقبال کمی از این انتخابات داشته‌ اند.

در حالیکه حدود 2:30 از زمان آغاز انتخابات شورایاری‌ها می‌گذرد، تعداد بسیار اندکی از شهروندان با حضور در شعب رای اقدام به رای دادن کرده‌اند.

بر اساس مشاهدات از چند شعب رای تا به این لحظه هیچ کس در شعب رای حاضر نشده‌اند و حتی در شعبه رایی که محسن هاشمی حضور پیدا کرد تنها یک نفر آن هم از مجموعه هیئت نظارت اقدام به رای دادن کرده بود و این عدم استقبال شهروندان به این انتخابات نشان از گلایه و انتقاد از مدیریت شهری دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    9 0
    همین شوای شهر هم بیخوده اصلاحات تا رای میاره دنبال اشتغال زایی برای دوستان میافته
  • IT ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    8 0
    البته این انتخابات از اساس غیر قانونی است
  • مهدی DE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    2 0
    این چه تیتری هست زدین از نونوایی یه لقمه نون میشه خرید واسه سیر کردن شکم از این سیاسی بازیها و مسخره بازیهای یه عده الکن بی وحدان چی ور میشه واسه مردم
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    5 1
    برای اینکه تابحال کسی خیری از این شوراها ندیده .! فقط یه پاتوقی شده برای بعضیها که دوره های آموزش انواع اختلاس و .... را با اخذ حقوق کلان ببینند همین .
  • سید رضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    3 0
    عدم استقبال مردم از انتخابات شوراها و شورایاری ها ؛ موجب می شود که ؛ افراد مغرض و هدفدار ، براحتی وارد آنها شده و به مطامع خود برسند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس