کد خبر 978367
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
آمریکا 4 تن از مقامات عراقی را تحریم کرد

ارتش آمریکا پنجشنبه اعلام کرد ۱۶ تفنگدار نیروی دریایی این کشور به دلیل نقشی که در جرائم مختلف داشته‌اند بازداشت شده‌اند.

به گزارش مشرق، ۱۶ تفنگدار دریایی آمریکا پنجشنبه به دلیل نقش ادعایی‌شان در فعالیت‌های غیرقانونی از جمله قاچاق انسان و جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

افشاء مورد جدید فساد در ارتش آمریکا

مژده پنتاگون به منحرفین اخلاقی

سپاه تفنگداران دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد این افراد بر پایه تحقیقاتی که قبلاً در زمینه قاچاق انسان شده بود در کالیفرنیا دستگیر شدند. علاوه بر بازداشت این نفرات، ۸ تفنگدار دیگر هم درارتباط با جرائم مرتبط با مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. 

بازداشت این نیروها یک روز بعد از آن صورت گرفت که ارتش آمریکا اعلام کرد یک تیم یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا به دلیل مسائل انضباطی از عراق بازگردانده شده‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    17 17
    کل نظام امرىکا ى فاسد فاجر باىد محاکمه بشود
  • DE ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    20 2
    کار بسیار بدی کردند این تفنگداران امریکایی.خجالت نمیکشند مزاحم مافیای مواد مخدر میشوند .شرم نمیکنند انسان قاچاق میکنند مگه شما نیسان دار و یا مینی بوس دار هستید که انسان قاچاق میکنید .شما تفنگدارید یعنی انسان را باید با خالی کردن تیر در مغزش بکشی نه قاچاق کنی تا کنون تفنگداری برای کشتن هزاران انسان بیگناه در عراق ...افغانستان..سوریه ...کل دنیا...محاکمه نشده چون از تفنگش درست استفاده کرده تُف بر تُفنگنت مُفنگی. منفنگی اگه تفنگی مفنگی داری که هِچ نداری برو بمیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس