کد خبر 978180
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸
ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حمله ناگهانی حزب‌الله به این رژیم، نیروهای خود در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان را به حالت آماده باش درآورده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه (دوم مرداد) گزارش دادند ارتش این رژیم از بیم حمله حزب‌الله لبنان به حالت آماده باش درآمده است.

شبکه عبری «کان» گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حمله ناگهانی گروه حزب‌الله حضور نیروهای خود در مرزهای شمالی با لبنان را تقویت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به استان‌های دمشق، درعا و قنیطره + نقشه میدانی

این شبکه در باره علت احتمال حمله نظامی از سوی حزب‌الله مدعی شد که یکی از فرماندهان این گروه در حمله دیروز جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیده و احتمال دارد حزب‌الله به این حمله واکنش نشان دهد.

رسانه‌های سوریه بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «تلّ الحارّه» واقع در استان درعا (جنوب) که نزدیک به جولان اشغالی سوریه است، خبر دادند.

پدافند هوایی ارتش سوریه به مقابله با موشک‌های شلیک شده پرداخت و توانست آن‌ها را رهگیری و منهدم کند.

اخیرا «سید حسن نصرالله»، دبیر کل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای که شبکه المنار داشت، از برخی مراکز حیاتی و نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نام برد که در صورت وقوع جنگ علیه این حزب، در تیررس موشک‌های مقاومت قرار خواهند گرفت.

همین اظهارات او کافی بود که صهیونیست‌ها برای تقویت و ایمن‌سازی برخی از این تأسیسات و مراکز در شمال فلسطین اشغالی دست به کار شوند. آن‌ها در چرایی این کار خود گفتند که سید حسن نصرالله «هرچه بگوید عمل می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس