دود غلیظ آسمان شمال غرب پایتخت را دربر گرفت + فیلم و تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع در حال ساخت در شمال غرب پایتخت و متصاعد شدن دود غلیظ در پی این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع کارگاهی در حال ساخت در بزرگراه نیایش درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:40 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه نیایش به سمت شرق، بعد از جنت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل کف مخصوص و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع کارگاهی 6 طبقه در حال ساخت بود که چندین طبقه منفی نیز داشت.

بیشتر بخوانید:

وی تصریح کرد: کارگران در طبقات مختلف این مجتمع مشغول کار بودند که در طبقه منفی یک، یک مخزن گازوئیل دچار حریق شده، آتش به مصالح ساختمانی، طبقات بالایی و پایینی سرایت و قسمتهای مذکور را کاملاً شعله‌ور کرده بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه دود زیادی به آسمان متصاعد می‌شد و از نقاط دور نیز قابل رؤیت بود، گفت: هم‌اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی در پی نداشته، از نجات چند نفر از کارگران مشغول کار در ساختمان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    1 0
    پول و سرمایه حرام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس