کد خبر 977781
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
ایران اینترنشنال

برخی بازیگران و مجریان، قبلا هم توسط رادیو فردا و "من و تو" و VOA و... خام شدند اما ظرف مدتی کوتاه پشیمان شدند و برای بازگشت التماس کردند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

تلویزیون ایران اینتر نشنال، شبکه ای آلوده به پول خون چکان آل سعود است. زمانی معروف شد (!) که در ماجرای جنایت علیه کودکان و زنان در اهواز، بلافاصله با سردسته تروریست های الاحوازیه مصاحبه کرد و او را تحویل گرفت. چنین کاری، یک رسوایی تمام عیار برای هر رسانه ای است.

این شبکه ماهواره ای اردیبشهت 1396 راه اندازی شد؛ هنگامی که بن سلمان ولیعهد سعودی هنوز تنش داغ بود و لاف می زد که ایران را به میدان جنگ تبدیل می کند. سهامدار اصلی شبکه، عادل عبدالکریم سعودی است که برخی همکاران سابق BBC، VOA و شبکه من و تو را به خدمت گرفته است.

یکی از مدیران آن، علی اصغر رمضان پور است. مهره حقیری که در دولت اصلاحات (خاتمی) معاون وزیر ارشاد بود. این شبکه عمدتا گروههای تجزیه طلب، تروریستی و منافقین و تروریست را پوشش می دهد و هدفش دامن زدن به اقدامات تجزیه طلبانه و تروریستی است.

برخی بازیگران و مجریان، قبلا هم توسط رادیو فردا و "من و تو" و VOA و... خام شدند اما ظرف مدتی کوتاه پشیمان شدند و برای بازگشت التماس کردند.

گرگ اینها محمد حسینی مجری لوده ای بود که پس از چند اجرای طنز، دچار توهم شد و در آن طرف آب، قیافه آدم جدی و سرکرده اپوزیسیون به خود گرفت!

او جنبش متوهم ری استارت راه انداخت و به آسیاب بادی حمله کرد. اما جناب دون کیشوت، ظرف یک سال اخیر دچار به هم ریختگی شدید روانی شده و برای بازگشت به کشور واسطه می تراشد و التماس می کند.

این که شبکه ای چنان آبرومند (!)، یک گزارشگر معمولی فوتبال را وسوسه و تور کنند، چه ارزشی دارد؟ البته دریغ مان می آید که کسی با وجود دیدن آن همه خباثت سعودی ها و شبکه وابسته به آنها، خود را به همان ها بفروشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    مزدک، دست از پا درازتر، بی‌مزد برمی‌گردد.
  • DE ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    از باند همون عادل که عشق انگلسند از اونا که با پول کشور پروار میشن آخرشم مفت میفروشنش
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    آره هموطن قدیمی بمیر و بمیر و بمیر ولی فکرشو هم نکن که بخوای یک ثانیه حتی یک ثانیه بری زیر پرچم دشمنان حضرت مهدی بقیة ال...
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    امثال حسینی که ستون پنجم هستن
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    10 0
    این روزا چیزی که بی ارزش شده شرافت و مردانگی هست ... عده ای باستانگرايي و ایران ایران و خلیج فارس گرفتنشون گوش فلک رو کر کرده اما جک ماجرا جیره خوار همون دشمنان ایران هستند
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    7 1
    لياقت مزدك ميرزايى همون جاست بره به درك
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    1 10
    این که رسانه ملی قدر داشته هایش را نمیداند از پیشنهاد و وسوسه شبکه آن ور آبی!!! بسی عجیب تر است.
  • احمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 0
    مزدک خود را به مزد کوچک فروخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس