کد خبر 977735
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
فوتبال

شاگردان ارنستو والورده در دیداری دوستانه مقابل چلسی تن به شکست دادند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال بارسلونا و چلسی از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) در چارچوب جام دوستانه راکوتن به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه سایتاما واقع در شهر سایتامای ژاپن برگزار می‌شد در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان فرانک لمپارد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

ارزشمندترین تیم جهان مشخص شد

سرنوشت استعدادهای گران‌قیمت فوتبال اروپا

پیشنهاد نجومی PSG برای حفظ امباپه

در روزی که نه لیونل مسی و نه لوئیس سوارس در ترکیب آبی‌واناری‌پوشان بودند، تامی آبراهام در دقیقه ۳۴ گل اول لندنی‌ها را به ثمر رساند و در ادامه راس بارکلی که در دقیقه ۶۰ به جای میسون مونت به بازی آمده بود، در دقیقه ۸۱ اختلاف را به دو گل برای چلسی رساند. تنها گل بارسا را هم ایوان راکیتیچ در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان که اخیراً با انتقالی ۱۲۰ میلیون یورویی و با قراردادی پنج ساله از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست، در این دیدار اولین بازی‌اش را برای بارسا انجام داد و ۴۵ دقیقه اول در زمین بود و نتوانست کار خاصی انجام دهد. این دیدار همچنین نخستین بازی دی‌یونگ برای آبی‌واناری‌ها هم محسوب می‌شد.

بارسلونا نیمه اول را با ترکیب تراِشتگن، اوریول بوسکتس، ریچارد پوئیگ، سرخیو بوسکتس، گریزمان، دمبله، الکس کویادو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخی روبرتو و ساموئل اومتیتی به میدان رفت. ارنستو والورده با اغاز نیمه دوم تمامی ۱۱ بازیکن خود را تغییر داد و این بازیکنان را راهی میدان کرد؛ نتو، نلسون سمدو، فرنکی دیونگ، راکیتیچ، رافینیا، کارلس پرس، مالکوم، تودیبو، گی‌یم خایمی، کارلس آلنا و کلمنت لنگله.

چلسی هم با این ترکیب بازی کرد؛ کپا، امرسون (مارکوس آلونسو ۴۶)، آندره‌آس کریستنسن (توموری ۴۸)، داوید لوئیز (کورت زوما ۴۶)، سزار آسپیلیکوئتا (باکایوکو ۷۱)، متئو کواچیچ (زاپاکاستا ۷۰)، جورجینیو (درینک‌واتر ۷۱)، کریستین پولیسیچ (ژیرو ۶۰)، میسون مونت (راس بارکلی ۶۰)، پدرو رودریگس (باتشوایی ۷۰) و تامی آبراهام (کِنِدی ۶۰).

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس