يکي از اساتيد مهم و فعال دانشگاه اديان و مذاهب قم دکتر شهرام پازوکي مسئول انتشارات فرقه گنابادي و از مبلغان جدي اين فرقه صوفيه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگي مشرق، دکتر پازوکي که پس از جريان غائله قم با انجام مصاحبه‌هاي متعدد به مسولان نظام و دولت حمله کرد، عضو گروه پايان نامه ها و استاد راهنماي بسياري از دانش آموختگان اين دانشگاه است. وي در تبليغ فرقه گنابادي و تنزيه آن در بين دانشجويان اين دانشگاه تاثير بسياري داشته است.
فيلم زير مراسم پابوسي و سجده به قطب فوت شده فرقه سلطان حسين تابنده مشهور به رضاعليشاه توسط نامبرده را نشان مي دهد.
لازم به ذکر است رياست دانشگاه اديان و مذاهب قم به عهده حجت الاسلام سيد ابوالحسن نواب مي باشد که در حال حاضر مشاور فرهنگي رئيس مجلس است.از چهرهاي مطرح اين دانشگاه مي توان از مصطفي ملکيان نام برد که در تاريخ 14 فروردين سال جاري در جمع اساتيد دانشگاه اديان، وحي را به عنوان "تجربه عرفاني" معرفي کرده وبرخي از مسولان کشور را زير سوال برده است. 
تعدادي از اساتيد و مسئولين اين دانشگاه در فتنه اخير جزء حاميان اصلي فتنه بوده و در درگيريهاي روزهاي فتنه با لباس روحانيت به نفع فتنه گران فعاليت مي کردند.
گفتني است، فرقه گنابادي يکي از مهمترين فرقه هاي مخالف نظام است که بيشترين حجم تبليغات عليه نظام را در داخل و خارج کشور انجام مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس