کد خبر 977378
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
نیمار

پس از ادعای روز گذشته در مورد معاوضه گرت بیل و نیمار، امروز جزئیات جدیدی از این جا به جایی بزرگ فاش شد.

به گزارش مشرق، آینده نیمار در یکی از پرحاشیه ترین تابستان های چند سال اخیر همچنان مبهم است. نیمار تحت هر شرایطی قصد جدایی از پاریسن ژرمن را دارد و در چند مدت اخیرا به چند باشگاه نیز خود را پیشنهاد داده است. در واقع نیمار در درجه اول قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. تیمی که نسبت به فضای آن آشنایی کامل دارد و ستاره های تیم نیز از دوستان او محسوب می شوند با این حال مشکلاتی که بر سر راه بازگشت او وجود دارد که بیشترش به مسائل اقتصادی بارسا بر می گردد، باعث شده تا در یکی دو هفته اخیر، پدر و اطرافیانش باب مذاکره با دیگر باشگاه ها را نیز باز کنند که مهمترین شان رئال مادرید است.
بیشتر بخوانید:

پدر نیمار این وظیفه را به پینی زاهاوی، مدیر برنامه های مشهور فوتبال سپرده است. کسی که با رئال مادرید رابطه بسیار خوبی دارد.

روز گذشته نشریه ایندیپیندنت خبر از تماس های پی اس جی و رئال داد و اینکه باشگاه فرانسوی حاضر است در ازای دریافت پول بعلاوه گرت بیل، نیمار را به کهکشانی ها واگذار کند.

طبق اطلاعات موثق دریافتی از اطرافیان نیمار، رئال مادرید هفته گذشته 90 میلیون یورو بعلاوه گرت بیل را برای جذب نیمار پیشنهاد داده است. پیشنهاد اول رئال، بیل بعلاوه خامس برای انتقال نیمار بود که ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) با آن مخالفت کرد اما به احتمال زیاد حاضر خواهد بود با دریافت پول بیشتر، نیمار را به رئال واگذار کند.

ترجیح الخلیفی مذاکره با رئال است و او به دلیل دشمنی چندین ساله با بارسا و به خصوص جوزپ بارتومئو(رئیس) کوچکترین علاقه ای برای بازگرداندن نیمار به باشگاه کاتالان ندارد.

بارسلونا برعکس رئال حاضر نیست برای جذب نیمار حتی یک یورو هزینه کند و تنها به معاوضه بازیکن تن خواهد داد و این کار برای بازگشت نیمار را دشوارتر کرده است. در حال حاضر شانس رئال برای جذب نیمار بیشتر از بارسلونا به نظر می رسد اما مشخص نیست بیل و ایجنت او حاضر به قبول این جا به جایی شوند.

گفته می شود بیل با دو پیشنهاد بسیار خوب از فوتبال چین روبرو شده است و پس از اظهارات اخیر زیدان در مورد او، این ستاره ولزی دوست دارد شرایط جدایی اش بر عهده خودش باشد و بعید است به پروسه انتقال نیمار ورود کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس