کد خبر 977134
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
حمله موشکی

منابع امنیتی یمن از شلیک پنج فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» یمن به پایگاه‌های مختلف ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای موشکی یمن شامگاه یکشنبه با شلیک پنج فروند موشک «زلزال-۱» در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان، بار دیگر مواضع ائتلاف سعودی را هدف قرار دادند.

شبکه  المسیره به نقل از منابع امنیتی یمن گزارش داد که این موشک‎ها به صورت همزمان به سمت اهداف گوناگون در منطقه عسیر شلیک شدند.

بیشتر بخوانید:

شلیک موشک زلزال۱ به مواضع نظامیان سعودی در نجران

شلیک «زلزال۱» به سمت مواضع سعودی ها در «نجران»

تلفات سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در حمله موشکی ارتش یمن

مسئولان نظامی یمن بارها تاکید کردند که حملات موشکی آنها وقتی متوقف می‎شود که ائتلاف سعودی از تجاوزات خود علیه یمنی‌ها دست بردارد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله که ابتدای جنگ تحمیلی ائتلاف سعودی علیه کشورشان (سال ۲۰۱۵) را تقریبا با دست خالی و تجهیزات نظامی اندک سپری کرده بودند، اکنون از قدرت تهاجمی فوق العاده و توان بالایی موشکی و پهپادی برخوردار هستند، به طوری که موفق به ایجاد توازن قوا شده‌اند.

ارتش یمن در آغاز حملات خود از موشک ساده «الصرخه» استفاده می‌کرد، اما رفته رفته با افزایش تجربه و تخصص و ارتقای سیستم موشکی، از سیستم‌های موشکی مانند زلزال۱ و۲ استفاده کرده‌اند که نقش بسیار مهمی در ایجاد توازن قوا و تقویت قدرت بازدارندگی داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 0
    شلیک ۵ موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان// خدا قوت ایشالله یه چند تا موشک بی لاستیک هم بزنین به نشیمنگاه و محل زندگی بن سلمون آل سقوط.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس