جهان آبادی

فتنه‌انگیزی‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در سال‌های اخیر برای ایجاد گسست در محور مقاومت امروز چون دملی سر باز کرده و در صحن مجلس، از زبان نماینده اصلاح طلب شاهد کلامی تا این حد موهن و نژادپرستانه هستیم.

سرویس سیاست مشرق - روز یکشنبه(30 تیر) فیلمی از اظهارات بسیار تند و بی‌سابقه نماینده اصلاح طلب تربت جام و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، جلیل رحیمی جهان‌آبادی، خطاب به جواد کریمی قدوسی، نماینده اصولگرای مشهد، منتشر شد، که غلظت عجیب اهانت و نژادپرستی آن باعث حیرت و تاسف بسیار شد.

به نقل از خبرآنلاین، در این سخنان، جهان آبادی خطاب به کریمی قدوسی گفت:

" تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد است. کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. یکی بچه گرگ می پرورید، چو پرورده شد خواجه هم بر درید.

جلیل رحیمی جهان‌ابادی

وی گفت: 

"طالبان یک قیف داشت که بر ریش مردان می گرفت ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا نه! مردم را کتک می زد اگر ریش با آن قیف طالبان استاندارد نبود. شما چکاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می تازید و ما را غیرانقلابی می نامید و خطاب می کنید؟!"

او سپس مدعی شد:

"شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می کردیم."

این عضو حزب کارگزان ادامه داد:

"چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم."

جواد کریمی قدوسی

این اظهارات موهن و آمیخته با نوعی نژادپرستی تلخ و گزنده، بار دیگر حقیقت تفکرات و بینش نمایندگان اصلاح‌طلب فهرست امید را افشا کرد که سال‌هاست با شعار «حقوق بشر»، «دموکراسی» و «آزادی‌خواهی» دو قطبی‌های ساختگی ایجاد می‌کنند، ولی در بزنگاه‌هایی این‌چنین، پرده از ماهیت واقعی تفکرات خود برمی‌دارند که نه نسبتی با «حقوق بشر» دارد و نه «کرامت انسانی».

حتی به فرض این که اجداد آقای کریمی قدوسی از کشور دوست و برادر افغانستان بوده باشند (که صحت آن هنوز روشن نیست)، محض اطلاع این نماینده کم‌اطلاع و پرمدعای اصلاح‌طلب باید گفت که افغانستان قرن‌ها جزو جدایی ناپذیر از خاک امپراتوری ایران بود و تا همین حدود 200 سال پیش، و دوره پادشاهی محمدشاه قاجار، شهر هرات جزو ممالک محروسه ایران محسوب می‌شد که با توطئه و خیانت و خباثت روباه پیر استعمار، انگلیس خبیث و البته کشور مورد علاقه و مقصد بسیاری از اصلاح‌طلبان، از ایران منتزع شد و مقدمات جدایی کل افغانستان را فراهم آورد.

پیوندهای دینی و زبانی و اشتراکات فرهنگی باستانی ایرانیان با برادران و خواهران افغان، هیچ‌گاه با مرزهای قراردادی دوران جدید گسسته نشد و همان‌طور که آغوش ایران همواره در دوران جنگ‌های داخلی و حتی همین امروز به روی هم‌تباران افغان گشوده بوده و هست، که تاثیرات فرهنگی و سیاسی ایران بر جامعه افغانستان، پررنگ‌تر از هر همسایه‌ دیگر است.

بگذریم از این که در سال های اخیر، لشکر سرفراز فاطمیون (که ساختار و شاکله آن از برادران شیعه افغانستانی تشکیل شده)، با حماسه‌آفرینی و ایثار خود (که نام و نشان از حماسه و ایثار رزمندگان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس دارد)، در صف اول مبارزه با وحوش تکفیری در سوریه بوده و هستند و حافظان بی آدعای حرم حضرت زینب کبری(س). امنیت امروز ایران، سرافرازی امروز ایران و این اقتدار و نفوذی که دنیا را در ماجرای زدن پهپاد شیطان بزرگ و توقیف نفتکش روباه پیر استعمار به حیرت واداشته، در کنار دلاوری و رادمردی فرزندان وطن، مرهون ایثار و شور حسینی رزمندگان شیعه افغانستانی در سوریه هم هست که دوشادوش مدافعان ایرانی حرم، حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، مجاهدان عراقی و یمنی و سایر سلحشوران محور مقاومت، جنگیدند و اژدهای هفت‌سر تکفیر را در بلاد شام و عراق از پا انداختند.

فتنه‌انگیزی رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماجرای گردشگران عراقی در مشهد در آستانه اربعین در سال‌های گذشته، و نمونه‌های بسیار از تلاش‌های خزنده در جریان‌های خاص سیاس-رسانه‌ای برای ایجاد تفرقه و گسست در محور مقاومت، امروز چون دُملی سرباز کرده و در صحن مجلس شورای اسلامی، از زبان یک «نماینده» اصلاح‌طلب، شاهد این کلام سراسر کینه و تحقیر و نژادپرستی با هدف تسویه حساب سیاسی با یک همکار نماینده دیگر هستیم.

نکته قابل‌تامل این که سایت خبرآنلاین (نزدیک به علی لاریجانی، رییس مجلس) و چند سایت اصلاح طلب دیگر، به استقبال این سخنان موهن رفتند و آن را با آب و تاب و تیتر آن‌چنانی پوشش دادند.

به هر حال، هر چه به انتخابات مجلس یازدهم نزدیک‌تر می‌شویم، ظاهرا تلاش عجیبی از جانب نمایندگان «لیست امیدی» آغاز شده تا هر چه بیشتر کُنه تفکرات و ماهیت واقعی بینش خود را برای ملت ایران آشکار کنند. همین نشانه‌ها بار دیگر لزوم هوشیاری و دقت مردم برای انتخاب نمایندگانی که به جایگاه حیاتی و حساس مجلس می فرستند، روشن‌تر می سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 64
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    این اصلاح طلب ها اگر بشود سوار خرمرادشان می شوند اگر نشود هفت تیر را می کشند یا فتنه می کنند یا آدم می کشند اگر این نشود عِرض وآبرو می برنند و در بوق تهمت و افترا می دمند.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      74 9
      این حرفها آدم را یاد حرف ترامپ خطاب به نمایندگان مهاجر زن کنگره می اندازد. حالا چه کسی فاشیست و نژادپرست و تنگ نظر هست آقایون اصلاح طلب؟
    • دیده بان IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      26 1
      ای قربون خدا برم که 1400 سال پیش در قرآن تکلیف اینا را روشن کرده: و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض ... قالوا : انما نحن « مصلحون » هنگامی که به ایشان گفته می شود در زمین فساد نکنید جواب می دهند همانا ما اصلاح طلبیم.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    49 9
    اقای جلیل رحیمی جهان‌ابادی تو خودت فکر کردی کی هستی که به اقای کریمی قدوسی وحشیانه حمله میکنی توی جهان ابادی تفکر اصلاح طلبی داری همان تفکری که منافقین جنایتکار و لیبرالهای اشغال دارند ما از اقای کریمی قدوسی حمایت کرده و میکنیم
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    47 11
    مستر جلیل رحیمی جهان‌ابادی دهن کثیفت رو ببند وگرنه ملت انقلابی دهنتو میبندند
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      48 7
      آقای کریمی قدوسی بخاطر افشای فساد اصلاح طلبان محبوب مردم است. ظاهرا فشار به مفسدان اقتصادی زیاد شده که مخلفش اینطور قاطی کرده
  • حسین PL ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    50 9
    قطعا باید شورای نگهبان این فرد را رد صلاحیت کنه , نژاد پرستی یک نماینده برای امنیت ملی خیلی خطرناکه
  • US ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    60 27
    نفتکش اربابشون رو گرفتیم هار شدن
  • DE ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    39 3
    چه زوری میزنه اگر فقط یکبار در زندگی برای خدا کار کرده بود اینگونه برآشفته نمیشد پیداست بسیار متکبر و خالی بند است.کسیکه برای خدا کارکند برایش اهمیت ندارد که انسانها اورا تکریم کنند یا تکفیر.
  • DE ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    51 9
    اخه نماینده، میدانید با این نطق چند میلیون افغان که در مدار تمدنی ما هستند ، به ما بیگانه می شوند، اصلا به خود کریمی قدوسی بتاز چه ارتباطی با افغان و افغانی داره
    • امیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      22 0
      نمیفهمه دیگه.........اگه میفهمید که اینجوری نبود.
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    42 6
    اين بابا خواسته به توهين به آقاي كريمي قدوسي معروف بشه
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    23 52
    دمش گرم ، حقیقت را گفته که البته انگ نژادپرستی را همفکران مشرق به آن خواهند چسباند.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      39 9
      بد نیست بدونید نماینده اصلاح طلب مشهد در دوره ششم یعنی علی تاجرنیا که بعدها هم در کمیته صیانت از آرائ موسوی عضو بود افغانی الاصل هست و تا الان این موضوع را تکذیب نکرده. درضمن اگر مشهدی باشید درک می کنید که حضور برادران وخواهران افغان امر بسیار عادی در این شهر هست و حتی برخی از آنها امین محله خود هستند.
  • قاسم IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    44 7
    هر جای دنیا بود میبستنش به گاری . کی از کشور دفاع کرد ؟ امثال تو ؟ تو که الانت مشخصه یه وطنفروشه بزدلی . من به عنوان یه لر میگم امثال این نماینده نفهم ایرانی نیستند
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    39 12
    مردک بی ادب و کوته فکر باید از کریمی قدوسی و ملت افعانستان عذرخواهی کنه هیات نظارت بر نمایندگان خوابه؟!
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    36 28
    اصلح طلب = نوکر غرب، خائن به وطن و مردم، مزدور بیگانه و پادوهای ابلیس
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    31 6
    یکی از نمایندگان 177 نفری پادو امریکا هستند .
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    27 2
    جلیل رحیمی جهان‌آبادی یکی از 177 نفر نماینده طرفدار آمریکا و انگلیس در مجلس ایران است .
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    26 1
    اخه اصلاح طلب ها رو چه به شرف و وطن پرستی و انسانیت....انتظار بیجایی دارید از پیاده نظام دشمنان ایران زمین....
  • سید IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    20 2
    خاک بر سر چنین نماینده بیشعوری بشه...امید وارم مردم فهیم ما انسان های وارسته ای را راهی مجلس کنند تا نشانگر واقعی مردم آن خطه باشند.
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    28 3
    اىن سوزش شديد نماينده انکليسى در مجلس ناشي از به هدف زدن تىر به قلب افساد طلبان است. اىن روزها روزهاى بدى براى اربابان اىن نوچه ها است
  • PK ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    14 9
    اقای قدوسی چی گفت که اینطور شنید در این مورد هم بنویسید
    • US ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      16 3
      اتفاقا ما هم بدمون نمیاد بدونیم. ولی حتی اگر بدترین حرفها رو زده باشه، مجوز این حرف بسیار غلط میشه؟؟؟؟؟ یعنی منطق شما شاگردان خاتمی اینه؟
  • علی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    26 3
    در نظر این افراد همه خارجین و خودشون برابر اصل هستند،نیومد بگه قدوسی حرفش ایراد داره،گفت چون افغانیه پس کلاً حرف راستش هم مشکل داره! یه مشت نژاد پرست و کم عقل شدن همه کاره این مملکت...خدا آخرو عاقبت این مردم رو ختم بخیر کنه!
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    16 26
    مرگ بر اصلاح طلبان. مفسدان و جاسوسان انگلیسی _آمریکایی
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    19 1
    جاسوسای انگلیس فتنه را شروع کردن.
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    23 1
    نفاق و خباثت از چشمان این نماینده اصلاح طلب می بارد. وضع موجود مملکت حاصل دسترنج شما اصلاح طلبان بی درد و اشرافی است با حمایت از دولت غربگرا-- نه اینکه حاصل عملکرد نمایندگان مردمی و انقلابی ومومنی مثل کریمی قدوسی.....
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    20 2
    متاسفانه نژاد پرستی نسبت به مردم کشورهایی که در قرن اخیر توسط غرب مورد ظلم قرار گرفته اند بین بخشی از مردم وجود داره و این نماینده ابله هم به تبعیت از احساسات خام و نسنجیده همون افراد از این حرفها زده.
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    38 4
    مردم ببيند به چه كساني راي دادند والله مسئولند
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      5 13
      اسمشو یادم باشه دور بعدی نفر اول اسمشو بنویسم خیلی خوشگل جواب این افغانی رو داده
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    23 3
    تقصير مردمي است كه به او راي دادند
  • عمار IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    27 1
    ننگ خدا بر هر چی سهال طلب مفت خور ضد انقلابی
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    18 3
    خدایا تو مپسند که ناکسان معتبر شوند... البته تو نمی پسندی ... مردم هستند که فریب اینها را می خورند .... خدا یا این کشور را از شر اصلاح طلبان در امان دار
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    20 3
    این باباب که قیافه خودش بیشتر شبیه طالبانه تا قدوسی
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    21 2
    خبر ندارین نماینده ی اصلاح طلب شهر ما در عزل و نصب های نهادهای فرهنگی چنان دخالت میکنه که حاضره اداره ای چندین ماه بدون رئیس اداره بشه و آدم خودش بیاد سرکار
  • مهدیار FR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    17 3
    تا دیروز عراقچی حالا هم این ... معلوم نیست صاحاب اینا کیه ؟ قلادشونو باز کردن که بیفتن به جون مردم ایران و افغانستان ... من به عنوان یک ایرانی از مردم شریف افغانستان عذرخواهی می کنم
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    15 3
    این اصلاح طلب ها توهین و بی حرمتی تو خونشونه اون از نماینده لیست امید شیراز جناب دستغیب که مردم روستایی را که به شهر مهاجرت کرده بودن توهین کرد اینم از این آقا
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    16 1
    نزدیک انتخابات که می شود اصلاح طلبهای بدون کارنامه با جیغ ها بنفش سعی می کنند با دوقطبی سازی مردم را سرکار بگذارند و رای انها را بگیرند هرچند در این ترفند تخصص بی نظیری دارند و در دورهای متعدد موفق شدند اما اینبار کورخوانده اند و به درک واصل خواهند شد
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    13 2
    برخلاف چهره اتوکشیده ای که دارند، نژادپرستی خصیصه و ذات اصلاحات و "تکرار"ی ها و "تکرار" کننده است. دقیقا مدعی هرآنچه نیستند، هستند. مثل اونی که شهادت روشنفکری میداد، بعد از 3 ثانیه به دانشجوها می گفت آدم باشید!!!
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    14 2
    این شاگرد خاتمی چقدر برافروخته و خشن صحبت می کرد. خداروشکر خاتمی واقعی رو به نمایش گذاشت
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    19 0
    با این حد از عصبانیت و نژادپرستی اگر اصلاح طلبان در لیست بگذارندش، اثبات می شود که مشتی نژادپرست بیدین سران اصلاحات هستند
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 0
    اوج هنرش همین هیاهو و هوچی گری است والا ریالی عرضه رسیدگی به وضع معیشتی مردم رو نداره بدبخت. فکر می کنه اگه نعره بکشه شیر میشه!!!!!! پادوهای روباه پیر
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    19 0
    امید وارم افرادی شایسته که سطح آگاهی و دینداری بالایی دارند و از افکار مخرب و فتنه انگیزانه تهی اند توسط مردم انتخاب شوند.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    23 3
    چقدر بیسواد! بعد از آنکه جدایی از ایران در دوره قاجارد، هیچ جنگی بین افغانها و ایرانی ها در نگرفت. قبل از آن هم که اساسا افغانستان بخشی از ایران بود و افغانی ها اقوام ایرانی بودند(و هستند). مثل لر و ترک و بلوچ و ... زمانی هم که یک حاکم افغان حمله کرد و سلسله صفویه رو برانداخت، در واقع یک قوم ایرانی یک قوم ایرانی دیگر رو براندازی کرد که در طول تاریخ بارها رخ داده
  • tedi IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    21 0
    نماینده محترم از کجا داری میسوزی که این همه توهین می کنی بهتر نیست با حرفای منطقی و در ارامش کامل صحبت کرد یا به قولی آب رو بریز اونجا که میسوزه!!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 0
    با این صحبتهای خالی از هر گونه خرد، اگر شورای نگهبان تایید کندباید تعجب کرد.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      9 0
      این ها چون می دانند چه کندی به مملکت زده اند دیگر مثل...می کنند که در صحنه بمانند
  • حمیدشیراز ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    17 0
    این ادبیات سخیف و زشت اگر از یک فرد عادی سر بزند هزینه های گزاف به دنبال دارد چه برسد به نماینده مجلس.با فریاد زدن و هوچی گری دنبال گرفتن حق بودن در ذات سیاسی امثال این آقاست
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 0
    این اصلاح طلبان اینقدر گوه زدن به اوضاع مملکت که حالا برای تبرئه خودشون این در رو اون در میزنند !!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    8 2
    گرانی ها دستاورد برجام است و برجام دستاورد تائید 20 دقیقه ای نمایندگان اصلاح طلب. آقای نماینده اصلاح طلب چرا خودت و بقیه اصلاح طلبان در مجلس برای جلوگیری از گرانی ها اقدامی نکرده ای ؟ چرا نمایندگان اصلاح طلب در برابر غارت صندوق فرهنگیان حدود 16000 میلیاردی توسط هم حزبی هایشان سکوت کرده اند؟
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    17 0
    واقعا مردم تربت جام برای وجهه شهرشان فکری بکنند. این نماینده در شان هیچ شهری از ایران نیست.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    13 1
    ان شا الله در اسفند سال جاری این و امثال این رو از مجلس بیرون می اندازیم. ان شا الله با همت مردم ایران
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 0
    اصلاح طلبی بدون رتوش :)
  • سید SG ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    11 0
    سبب آن که مردم به اصلاح طلبان تهوع آور می گویند، همین تفکرات و اندیشه ها پرورده استعمارگران است که در جانشان نفوذ کرده و عجین شده است!
  • علی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    21 0
    اگر این رزمنده های دفاع مقدس و شهدا نبودند امروز از نماینده پرمدعایی چون ایشان در مجلس خبری نبود معلوم نبود در کدام زباله دان مشغول کار بود اینها همه بخاطر تعلل دستگاههای نظارتی در تائید صلاحیت اینها و عدم شناخت مردم ازکنه اعتقاد آنها خبر میدهد که باید در اینده فکری برای این جور افراد کرد
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    14 0
    مهم ان است که تباید از هیچ کس حرف بی منطق و هتاکی را گذیرفت ادب و هنجار اجتماعی جحب و گروه ندارد اما درپشت این خباثت ها گاه هم ایجاد ناآرامی نهفته است به حکم تجربه !
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    15 2
    اقای کریمی قدوسی این وطن فروشهارا دراتفاقات مختلف رسوا کرده واز تو طئه ها ودشمنی های پنهانشان با نظام ومردم ایران پرده برداشته برای همین از ایشون به شدت عصبانی اند سوابق برخی دولتی هارو برملا نمود جاسوسان تیم مذاکره کننده ی هسته ای را افشا نمودافسادطلبان حسابی از این نماینده انقلابی زخم خورده اند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    17 0
    ای نماینده بی همیت از کی نماینده شدی که نمی دانی ان اکرمکم عندالله اتقکم جزو اصول نظام است، آن ایرانی بودنی که تو بهش می نازی همان است که به انوشیروان اجازه داد تا فرزند کفشگر را اجازه ندهد تا به تحصیل بپردازد و او را از طبقه پست می پنداشت. این مدل افتخار به ایرانی بودن همان مرام و منش پادشاهان ظالم تاریخ ایران است که مردم را تیول خود می پنداشتند و بیش از آن حقی قایل نبودند البته رحیمی جهان آبادی نگفته شرف ایرانی بودن را از کدام شجره نامه گرفته چون بسیاری از این شجره نامه ها را انگلیسی ها برای عوامل خودشان جعل می کردند.
  • هاشم IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    18 1
    الان خدا وکیلی قیافه کدومشون بیشتر به افغانی میخوره؟
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    4 1
    چقدر ضد نژاد پرست تو کشور داریم واقعاً دست مریزاد ...
  • نجفی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    13 0
    واقعا ادم متاسف میشود این حرفها را از زبان بعضی از نمایندگان مجلس میشنود وبدتر اینکه تاسف به ان عزیز هم وطنی که به این اشخاص رای داده و به مکان مقدس مجلس میفرستند. اقای جلیل رحیمی با این حرفهای زشتی که بر زبان اوردی باید عذر خواهی کرده وخجالت بکشید
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    10 6
    اب رو جایی که میسوزه بریز، رفته تو شهر یک نماینده ودر شهرش تخریب کرده بعد حرف از دموکراسی میزنید،
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    7 2
    خاک تو سر این نماینده افسادطلب و امثال این که مسبب مشکلات امروز هستن و بازم وقیحن و طلبکار
  • منوچهر IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 24
    حضور 7 میلیونی اتباع افغانستانی در ایران یک فاجعه است و به ضرر هر دو ملت. باید هر چه سریعتر اتباع افغانی به شهرهای خودشان برگردند.
    • FR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      7 6
      فراموش نكن كه افغانستان يكي از استانهاي ايران زمين است مثل اذرباييجان و باكو و قرقيزستان و تركمنستان و بابِل انگلستان افغانستان را از ايران زمين فقط براي حفظ منافع خودش و بازار پنبه و پارچه هند جدا كرد ....
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    19 0
    نماینده به نماینده میگه شما چیکاره هستید. خخخ. ضمنا تا چند وقت پیش افغانستان و جاهای دیگه ای جزو ایران بوده اند بنابراین چیز عجیبی نیست اگر هر کسی اجدادی غیر ایرانی داشته باشه. اگر ملیت به اجداد ارتباط داره پس کل امریکا امریکایی نیستند. آدم چی بگه به اینا.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    3 9
    ظاهرا اسلام مشرق ها فقط سمت وسوی ش به طرف نظر موافقان جانسخت و اتشی و بعضا بدور از اخلاق وادب هست هرچند از کسانی که فقط خودشان را عین اسلام و انقلاب می داند چنین عقاید و تفکرات و رفتارها طبیعی و معمول هم هست به امید اینکه صاحب اصلی همه بیاید و حق را از باطل جدا سازد.انشاء الله
  • ایرانی FR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    3 10
    حرفش حق است .درودبرایرانی
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
      0 0
      خفه شو ای افتضاح طلب انگلیسی
  • علیرضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    17 2
    انسانیت به نژادوقومیت نیست در ضمن این آقای جهان آبادی کاملا معلوم است که .. که این خصلت کامل غربزده هاست
  • aa IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    8 2
    خاک برسر بی تربیتش کنند مردک بی ادب
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    15 1
    باز نزدیک انتخابات شد اصلاح طلبها دارند با دروغ و تزویر و .... در پی رای آوردن شدن.... روی دیگر اینها رو باید دروغها و ..... کارگزاران فعلی دید و وضع موجود نتیجه همین دروغهای انتخاباتی این جماعت میباشد.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    7 5
    طرف افغانیه اومده نماینده مجلس ایران شده ؟!
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    1 4
    درود افرین
  • GB ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    10 3
    این بنده خدا سوادنداره که ازتاریخ ایران اطلاع داشته باشه بایددیدمدرکشوچطورگرفته
  • بوز قورت IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    2 16
    ولمون كنید تورو خدا كشورهای عربی نفتش رو میبرند بهترین امكانات جهان رو دارند شما گیر دادید به اسم خلیج كه فارس باشه یا عربی ای كاش اسم خلیج عربی بود ولی ما زندگی اونا رو داشتیم
  • بجستان IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    6 28
    نفتکش اربابشون رو گرفتیم هار شدن
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    2 6
    خب واقعا درست نیست یک تبعه افغانستان یا هر کشور دیگری نمایندگی مجلس یا وزارت و یا ریاست جمهور یا هر پست دولتی را برعهده بگیرد . این قائده شامل رحیمی قدوسی هم می شود
    • مجید IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      1 2
      خخخخخ...«قائده» نه «مائده».....اول برو یاد بگیر قاعده رو چه جوری می نویسند
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      2 0
      خوب داداش من وقتی یکی شناسنامه ایرانی داشته باشه یعنی تبعه ایرانه. مگر اینکه شناسنامه جای دیگه هم داشته باشه.
  • محسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    14 0
    به انتخابات نزدیکتر شویم بازار این شر وورها داغتر هم خواهد شد
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 4
    نظرات خوبی رادادن موافقم
  • حسین طالبی از شهرک امام ره قائمشهر IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    0 0
    واقعا جای تآسف هنوز مثل چاله میرونی ها حرف زدن آنهم در انچنان جاییگاه انشاالله مردم در ذور نعدی با ر ائ شان ترا ادب خواهند کرد. آقای رحیمی جهان آبادی!!!!!
  • سلام IQ ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    خوب هر کسی شناسنامه ایرانی داشته باشد ایرانی هست همه جای دنیا همینطوره
  • م IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    درودبرشرفت‌نماینده‌عزیزخوب‌تودهن‌نماینده‌افغانی‌زدی‌ماشالابه‌کلامت
  • رهام حسامی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    راست میگه .طالبان خونخوار و دست پرورده امریکا و ال سعود هست .همان داعش هست .من از توهین به نماینده مشهد خوشم نیومد کار زشتی هست بگه شما ایرانی نیستید وای در مورد طالبان راست میگه .
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    قافیه که تنگ اید شاعر به جفنگ اید میخوای دفاع کنی مهمل میبافی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس