کد خبر 976515
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
محمد رویانیان

مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: کاش یک نفر این مسائل را عنوان می کرد که من کاملا بی تقصیر هستم. البته چون آقایان فقط تهمت می زنند، من هم رویه ام را عوض می کنم. از این به بعد تهمت بزنند، رسوایشان می کنم!

به گزارش مشرق، محمد رویانیان مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس بابت افزایش تهمت‌هایی که از سوی بعضی مدیران کنونی باشگاه به بهانه بدهی‌های گذشته به او زده شده، شاکی و عصبانی است.

رویانیان در این خصوص گفت: «من برای مدتی مدیر عامل باشگاه بودم و تلاش کردم بهترین امکانات را برای پرسپولیس بسازم. شما می توانید آمار و ساختاری که من برای پرسپولیس ایجاد کردم و شرایطی که زمان من در این باشگاه حاکم شد را ببینید که چه کردم و این دوستان چه می‌کنند. راه درآمدزایی که من ایجاد کردم هنوز مهمترین منبع اشگاه پرسپولیس است و همین مدیران فعلی از طریق آن مشغول تزریق پول به تیم هستند وگرنه بعید می دانم آقایان بتوانند ایده هایی برای جذب سرمایه و پول داشته باشند.»

رویانیان اضافه کرد: «آقایان همه چیز را از حد گذرانده اند. نیلسون در فصل سیزدهم داشت از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کرد. ۲۵۰ هزار دلار طلب داشت و می‌گفت اگر پولم را همین حالا ندهید کار را به فیفا می کشانم. مشخص بود که کار به فیفا کشیده می شد باشگاه همه جور محروم و محکوم بود. ما وارد عمل شدیم و با ۶۰ هزار دلار که به صورت قرضی گرفته بودیم، پرونده را فیصله دادیم ولی باز هم می بینیم که دوستان، موضوع را رها نمی کنند. آنها چپ و راست مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که هر آدمی را عصبانی می کند.»

او افزود: «دوستان تهمت زدن را از سر گذرانده اند. اینها مشغول سیاسی کاری هستند. چطور ممکن است ۷ مدیرعامل بعد از من بر صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بنشیند و ده ها میلیارد تومان بدهی را بدهند اما نتوانند فقط ۶۰ هزار دلار را پرداخت کنند. آن زمان که پول را قرض گرفتیم، باشگاه می‌توانست با حدود ۱۸۰ میلیون تومان این بدهی را پاک کند. آن روزها قرارداد هر بازیکن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود اما آنقدر تعلل کردند تا این بدهی امروز به حدود یک میلیارد تومان رسیده است!»

بیشتر بخوانید:

رویانیان: کلید حل مشکل برانکو، دست من است!

رویانیان علیه پرسپولیس سند رو کرد +عکس

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: «کاش یک نفر این مسائل را عنوان می کرد که من کاملا بی تقصیر هستم. البته چون آقایان فقط تهمت می زنند، من هم رویه ام را عوض می کنم. از این به بعد تهمت بزنند، رسوای شان می کنم! تا به حال صبوری به خرج دادم و هیچ حرفی نزدم اما آقایان چون در این دولت فعالیت می کنند تلاش دارند تا من که از دولت قبلی مدیرعامل بودم را به هر بهانه ای تخریب کنند. من منزلم را برای باشگاه پرسپولیس فروختم؛ کدام یک از دوستان چنین کاری انجام می دهد؟ بعد از من ۷بار صندلی مدیرعاملی باشگاه عوض شد، این یعنی بنیان ساختار پرسپولیس مشکل دارد. هیچ کس این ها را ندید، فقط گفتند رویانیان ۶۰ هزار دلار بدهی آورده ولی نگفتند رویانیان چند میلیارد بدهی را پرداخت کرده بود، پول مربیان پرتغالی مثل وینگادا را داد و آبروی پرسپولیس را خریده. ده ها بازیکن را به این تیم آورد و زمینه ساز درآمدزایی امروز بود. تنها به دنبال سیاسی کاری و اتهام زدن به من بودند. شاید هم تقصیر خودم است که سکوت کردم تا آقایان بتوانند به خودشان جرأت این صحبت‌ها را بدهند.»

رویانیان در نهایت افزود: «از این به بعد دیگر سکوت نمی کنم و جواب تک تک شان را با سند و مدرک می‌دهم. اگر من بدهی برای باشگاه درست کردم آقایان نیز باید بگویند چه کارهایی کردند، چه قراردادهایی بستند، چه پول هایی را کجا خرج کردند و... از این به بعد من هم مثل خودشان رفتار می کنم.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس