کد خبر 976334
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
افشای فیلم غیر اخلاقی ترامپ این بار در کنار آزارگر جنسی کودکان

یک میلیاردر متهم به آزار جنسی کودکان ادعا کرده بود که ملانیا همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به ترامپ معرفی کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، تصاویر آرشیوی شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا از یک مهانی با حضور دونالد ترامپ یک بار دیگر حاشیه‌هایی درباره رفتار رئیس جمهوری ایالات متحده با زنان و افراد غیرخوشنام مطرح کرد.

این ویدیو که مربوط به یک مهمانی در سال 1992 میلادی است ترامپ را در کنار جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی نشان می‌دهد. اپستین بعدها به اتهام‌های آزار جنسی و همچنین قاچاق کودکان به منظور سوء‌استفاده جنسی متهم شد. او در صورت محکوم شدن در دادگاه باید برای گذران 45 سال حبس راهی زندان فدرال ایالات متحده شود. او به دلیل آمد و شد با چهره‌های سیاسی نیز شناخته شده است، از جمله آنها می‌توان به دونالد ترامپ و بیل کلینتون روسای جمهوری کنونی و پیشین آمریکا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

روایت تجاوز یک تهیه‌کننده به نامزد کارگردان

اپستین حتی جایی ادعا کرده بود که ملانیا همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به  ترامپ معرفی کرده است. با این حال ترامپ در سال‌های اخیر اعلام کرده که «اپستین را دوست نداشته» است.

در این ویدیو او در حالتی صمیمی با اپستین مشغول گفت‌وگو است. گاهی زنان در مهمانی را به او نشان می‌دهد و یکی از آنها را با صفت غیراخلاقی به او معرفی می‌کند.

بخشی از این ویدیو که ترامپ در جمع زنان در حال رقص است کوتاه شده و به شدت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گفته می‌شود که رفتار ترامپ با زنان محترمانه نبوده است.

این در حالی است که در سخنرانی اخیر ترامپ در کارولینای شمالی و انتقاد دوباره او به زنان منتقد او در مجلس نمایندگان آمریکا، زنان طرفدار او تابلوهای حمایت زنان از ترامپ را به دست گرفته بودند.

مشکل اخلاقی ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. مدتی پیش رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که دست کم 23 زن از دهه‌ی 1970 از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دادگاه شکایاتی ارائه داده‎اند.

در اکتبر 2016 موج اعتراضات زنان در پی انتشار فیلمی که دونالد ترامپ در آن اظهارات شرم آور علیه زنان بود باعث شد تا زنان دیگری که قربانی بوده‎اند داستان خود را منتشر کنند تا همگان از ماهیت و خوی ترامپ آگاه شوند.

«جسیکا دریک»، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی در یک کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت: دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.

یک بازیگر دیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی به نام «استورمی دنیلز» نیز موضوع مشابهی را مطرح کرد. این موضوع تا حدی جنجال به پا کرد که حتی پای این ماجرا به تحقیقات «رابرت مولر» پیرامون رسوایی انتخاباتی احتمالی ترامپ نیز باز شد.

در اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن 96) درست چند روز پس از یکسالگی حضور ترامپ در کاخ سفید، نیویورک تایمز به نقل از «میشل کوهن» وکیل ترامپ خبر داد که به دستور ترامپ 130 هزار دلار به «استورمی دنیلز» جهت ممانعت از افشای روابط غیراخلاقی رئیس جمهور آمریکا با وی، پرداخت شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    35 39
    به نظر میاد ملانيا هم جزو همون کودکان قاچاق شده به آمریکا است .
  • DE ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    20 21
    به غیر از ترامپ ، بیل کلینتون و اهود باراک نخست وزیر سابق اسرائیل از مشتریان این میلیارد یهودی بوده اند . گفته میشه که جفری اپستین از ماموران رده بالای موساد است و کارش تحت فشار قراردادن سیاستمداران بلندپایه امریکا و سایر کشورهاست چون از تمام افراد در هنگام کودک آزاری فیلمبرداری مخفی کرده .
  • DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    24 7
    یک میلیاردر متهم به آزار جنسی کودکان ادعا کرده بود که ملانیا همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به ترامپ معرفی کرده است.// عجب پس ملانیا خیلی کوچک بوده وقتی با ترامپ آشنا شده. حالا طبق گفته ترامپ ملانیا هم بایستی خاک امریکا را ترک کنه؟
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    0 0
    مگه تو امریکا رابطه امری ناپسند است.ی چیز عادیه.دزدی تو آمریکا جرمه.حق الناس جرمه دروغ جرمه
  • مجتهد شبستری IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    0 0
    نکنه ملانیا پرستو باشه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    0 0
    بله ترامپ فرد عیاشی و خوشگذرانی هستند صبح سواهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس