کد خبر 976044
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
نیمار

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از هم‌تیمی پیشین خود تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش مشرق، نیمار که این روزها بحث بازگشتش به بارسلونا به شدت مطرح است، در حاشیه مراسمی که توسط موسسه خیریه خودش برگزار شده بود، در پاسخ به پرسشی درباره همی‌تیمی پیشین خود گفت: به اعتقاد من مسی بهترین بازیکن جهان است. لئو بهترین بازیکنی است که تا کنون دیده‌ام. ما زوج باشکوهی در بارسلونا شکل داده بودیم و مایه مباهات و افتخار من است که کنار لئو بازی کردم و بالاتر از اینها، او دوست من است.

بیشتر بخوانید:

غول‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بر اساس گزارش‌های منتشرشده نیمار پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ دارد تا به بارسلونا بازگردد، اما به نظر عملی شدن این انتقال آسان نیست چرا که پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد بارسلونا برای دریافت ۴۰ میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن این تیم که از بین فیلیپه کوتینیو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله است را برای فرستادن نیمار به نوکمپ نپذیرفته است. در واقع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمایلی به معاوضه بازیکن با بارسلونا ندارد و تنها در صورت دریافت پیشنهاد نقدی بیش از ۲۲۲ میلیون یورو حاضر به فروش نیمار ۲۷ ساله است.

نیمار تابستان ۲۰۱۷ پس از اینکه بند فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن فعال شد، به حضور چهار ساله‌اش در جمع آبی‌واناری‌ها پایان داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    پس مشکل بینایی داری پشکل لطفا به دکتر چشم مراجعه کنید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس