کد خبر 975922
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
استقلال

وکیل پروپئیچ می‌گوید که برای اعمال محرومیت استقلال از سوی فیفا نیازی به ارسال نامه یا درخواست اجرائیه نیست و هم‌ اکنون استقلال با رای دادگاه حکمیت ورزش محروم است.

به گزارش مشرق، پرونده پروپئیچ با قصور مدیران استقلال حل نشد و طبق حکم فیفا استقلال با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شد. در این بین اظهار نظرهای مختلفی وجود داشت. برای مثال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیشب (سه‌شنبه) درباره روند حل این پرونده توضیح داده بود که در مکاتباتی که با فیفا داشتند فدراسیون جهانی فوتبال قبول کرده که طلب پروپئیچ را از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. همچنین هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که در چه صورت استقلال با محرومیت روبرو می‌شود، توضیح داده بود که تنها در صورتی که وکیل پروپئیچ به فیفا اعلام کند در تاریخ مقرر پول را دریافت نکرده‌اند، محرومیت برای استقلال اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد؟

سکوت باشگاه استقلال درباره پرونده پروپئیچ

با این حال کپین، وکیل پروپئیچ درباره این اظهارنظرها گفت: در شش ماه گذشته افراد زیادی از باشگاه استقلال صحبت کردند که فیفا فلان کار را خواهد کرد اما فیفا هنوز هیچ کاری انجام نداده است. در حال حاضر استقلال باید ۲۰ هزار فرانک هم به عنوان جریمه به فیفا پرداخت کنند و از پنجره نقل و انتقالات محروم شود، این حقیقتی است که وجود دارد.

او افزود: بر اساس حکمی که توسط کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) گرفته شد استقلال باید این جریمه را پرداخت کند و اگر در تاریخ مقرر، پرداخت به طلبکار انجام نگیرد و رسید این پرداخت به فیفا ارسال نشود استقلال با محرومیت روبرو می‌شود.

وکیل پروپئیچ در پایان گفت: اینکه من باید به فیفا اعلام کنم که استقلال پولی به ما پرداخت نکرده تا فیفا استقلال را جریمه کند، حرف درست نیست چون استقلال متعهد شده که تا ۱۵ جولای (۲۴ تیر) رسید پرداخت را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند. این موعد دو روز است که به اتمام رسیده و هنوز پولی پرداخت نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    5 12
    عجب بازیهایی این دنیا داره ....سال گذشته که پرسپولیس از پنجره محروم شد دیدیم که استقلالیها چه شعفی داشتن و انواع کنایه ها رو به پرسپولیس می زدن ....چوب خدا یکسال هم بهشون مهلت نداد.... منتظر چوب خدا برای شادیهاشون بعد از باخت تو فینال آسیا و اجنبی پرستی و پرچم ژاپن چرخوندنشون تو استادیوما باشید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس